לקראת הקיץ: משרד היח"צ יוניטי הבריטי יטפל בתקציב בן אנד ג'ריס באירופה
חברת הגלידות הבינלאומית בן אנד ג'ריס, העבירה לאחרונה את תקציב היח"צ שלה באנגליה ובאירופה אל משרד היח"צ יוניטי מהמשרד הקודם מיסצ'יף. אחד היעדים הניצבים עכשיו בפני המשרד שנבחר לייחצן את חברת הגלידות השייכת לקבוצת יוניליוור, הוא לגרום לקהל היעד של המוצר לאהוב את המותג ואת ערכי החברה. אחד ממייסדי המשרד, ניק דון, אמר בהודעת הזכייה שלו כי "בן אנד ג'ריס זה לקוח אידיאלי למשרד שלנו - מדובר במותג גדול, אמיץ ומרגש שדוגל בערכים אתיים". הבריף שהציג משרד יוניטי כלל שימור של ערכי הכיף והחברתיות של המותג וכן הגברת מעורבות חברתית בקרב תודעת הצריכה של בני 13-34. עוד נמסר כי עד סוף 2011, תקבל בן אנד ג'ריס הכרה רשמית כחברת פייר טרייד. עבודת יחסי הציבור השוטפת תכלול בין היתר מאמצים בקידום המותג באנגליה ובאירופה, שמירת המוניטין של החברה וכן ייעוץ לגבי טרנדים חדשים בתחום הגלידות. בנוסף, החברה תספק תכנון אירופאי לתמיכה ביוזמות קיימות כמו: "יום הגביע בחינם" בכל הנוגע לכיסוי היחצני כולל בניו מדיה של האירועים.
- 1.יאם! מתה על הגלידה הזאת! (ל"ת)גיגי 31/03/2011 13:17הגב לתגובה זו