קבלו את יושב הראש החדש ואת ההנהלה החדשה שנבחרו לאיגוד השיווק הישראלי

אייל מליס, היו"ר החדש, באיגרת לחברי האיגוד: "נמשיך ונחזק את מקצועות השיווק כמקצועות המובילים בעולם העסקי, ונוביל את השיח השיווקי במשק"
אלה ברייר |

אתמול בערב (יום ד), נערכה אסיפה כללית של איגוד השיווק הישראלי ובמהלכה נבחר אייל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב - קבוצת תנובה, ליו"ר החדש של איגוד השיווק הישראלי לקדנציה של 4 שנים. מליס משמש גם כיו"ר הדירקטוריון של החברות: בעמק טכנולוגיות, הרדוף, ותנובה ארה"ב ובעבר כיהן כסמנכ"ל חוגלה קימברלי ומנהל חטיבת הנייר והמוצרים לבית, ומנהל חטיבת שרשרת האספקה. בין 14 הבכירים הנוספים בתעשיית השיווק בארץ שנבחרו להנהלה: רן גוראון, סמנכ"ל שיווק בזק, מיכל גולדמן, סמנכ"ל מנהלת חטיבת הדגנים ביוניליוור ישראל, אלי גידור, סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל, אירית גילן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנירלט ועוד. במכתב ששלח הבוקר מליס לחברי האיגוד נכתב: "כפי שכתבתי לחברי האיגוד טרום הבחירות, ראיתי חשיבות גדולה מאוד להרכב נבחרת ההנהלה שתבחר לשאת באחריות למימוש מטרות האיגוד. אני מבקש להודות לכם על האמון לו זכיתי ועל בחירתכם בי לתפקיד היו"ר ושמח לבשר כי העמדנו נבחרת חדשה וראויה אשר מהווה את חוד החנית הניהולית בתחום ניהול השיווק". מליס הוסיף במכתבו את היעדים אליהן על האיגוד להתכוונן: "חיזוק מקצועות השיווק כמובילים בעולם הניהול העסקי, ביסוס האיגוד כגוף המוביל את השיח השיווקי במשק, ייצוג המפרסמים והמשווקים מול הגורמים הרלבנטים, וייצור ערך מוסף הנדרש לחברי האיגוד בתחום ניהול השיווק". "לאיגוד השיווק יש כיום תשתיות ראויות בתחום ההדרכות וההכשרות בענף אותם נרצה להמשיך ולפתח ע"מ להשיא את הערך עבורכם חברי האיגוד לצד משימות חשובות נוספות", הוסיף מליס וחתם את מכתבו בהבעת תודה לחברי ההנהלה היוצאת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה