בערוץ 9 מרוצים: זמן הפרסום בפריים ב-3 החודשים האחרונים עומד על 100%
השקת חבילות פרסום קרוס עבור ערוץ 9 ואתר האינטרנט שלו ZMAN.COM, הוביל לעלייה של כ-15% בחודש ינואר ביחס לחודש המקביל אשתקד - כך נודע לאייס. קהל היעד של ערוץ 9 עומד על כמיליון צופים דוברי השפה הרוסית.
הערוצים המסחריים, גם הברודקאסט וגם הייעודיים שמופעלים באישור מועצת הכבלים והלוויין, זכאים להקצות עד 12 דקות בכל שעה לפרסום וקדימונים, עם אפשרות לנייד דקות פרסום משעה לשעה בתוך מסגרת שעות הפריים-טיים בלבד.
מאז דצמבר זמן הפרסום בפריים-טיים עומד על 100%. בערוץ 9 מסבירים זאת בהתעוררות שוק הפרסום ובפסח המתקרב. אבל לא רק: הסבר נוסף שמספקים אנשי הערוץ הוא השקת חבילת פרסום קרוס בערוץ, באתר האינטרנט וברשת אתרי אינטרנט נוספים. בערוץ חלה עלייה של 15% במכירת שטחי פרסום, ובאתר ZMAN.COM עלייה של 12%.
הפריים-טיים של ערוץ 9 נמתח שעה נוספת מ-19:00 ל-23:00, שעה יותר מאלו של ערוצי הברודקסט. חבילות פרסום קרוס נעות בין 80 אלף ל-400 אלף שקלים, סכום הנמוך ביחס לזכייניות בערוצי הברודקאסט. הנתח של ערוץ 9 בטבלת הצפייה עומד נכון לינואר 2011 על כ-12%, עלייה מ-10.5% לערך. הנתח של ערוץ 10 עומד על 28% ואילו ערוץ 2 'קשת' ו'רשת', עם נתח של כ-60%.
הלקוחות המובילים של של ערוץ 9 הן רשתות הפארם, חברות השיחות הבינ"ל, מפיקי תרבות וגם חברות פרטנר, סנו, מחסני חשמל, ארקיע ועוד. לאחרונה החלו לעלות קמפיינים ייעודיים ליום האישה שיתקיים ב-8 במארס, אותו נהוג במגזר יוצאי מדינות חבר העמים, לציין.
בערוץ ממשיכים להפיק תכניות מקור, שזוכות כרגע לנתוני צפייה גבוהים ביחס לפלטפורמה, ולזמן פרסום מלא בשעות הערב. הראשונה היא תכנית תחקירים חדשה בשם 'מהדורה מיוחדת', שמשודרת לאחר מהדורת 19:00, וזוכה לכ-6% בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודים. השנייה היא מגזין אינטרנט בשם 'בא בזמן' שמשודרת אף היא ב-19:20 וזוכה לרייטינג של כ-5.5%.
סמנכ"ל השיווק והמכירות של הערוץ, טל סיטון, אמר לאייס כי "החבילות מהוות הזדמנות לטובת המפרסם שמעוניין להגיע למיליון דוברי הרוסית בישראל על גבי פלטפורמות המרכזיות הרלוונטיות למעשה אנו נותנים שרותי One stop shop - ניתן לשלב את הקמפיינים בצורת פרסום בתחילה ותוך כדי סרט וידאו המופיע ב-ZMAN.COM או בכל אחד מרשת האתרים עימן עובדת חטיבת האינטראקטיב - דיגיטל מדיה 9 בבעלות הערוץ. כמו גם, שילוב באנרים, תוכן שיווקי ומוצרי פרימיום נוספים".
- 1.הם משקרים כל הזמן, נחכה לדוחות בסוף מרץ (ל"ת)אלכס 08/03/2011 18:34הגב לתגובה זו