משרד הניו מדיה newPR זכה בתקציב היח"צ הדיגיטלי של תחרות רובינשטיין
משרד המדיה החברתית newPR זכה לאחרונה בתקציב עמותת ארתור רובינשטיין, לשירותים בתחום יחסי הציבור הדיגיטליים ופעילות המדיה החברתית של העמותה.
העמותה מקיימת מדי שלוש שנים את תחרות הפסנתר הבינלאומית על שם ארתור רובינשטיין, מי שהוגדר כ"גדול פסנתרני המאה ה- 20".
כחלק מרכזי בפעילות מוקם בימים אלה מיני-סייט בפייסבוק, הכולל בין היתר ראיונות חיים עם מתחרים בתחרות הקרובה (שתיערך במאי 2011), תמונות היסטוריות, סרטוני ארכיון וחידון טריוויה נושא פרסים. פעילות מקיפה נוספת תתבצע במקביל בפורומים רלבנטיים, טוויטר, יוטיוב ובשלל אתרים רלבנטיים.
"חשוב לנו להגיע לכלל שוחרי המוסיקה הקלאסית ואוהדי הפסנתר ברחבי העולם, שלפחות על פי הססטיסטיקות, נמצאים גם הם בחלק גדול מזמנם בזירה החברתית", אומר נחום דוניצה, מנכ"ל newPR. newPR שנוסדה לפני כשנתיים על ידי נחום דוניצה, מבעלי משרד יחסי הציבור "דוניצה תקשורת", מסייעת לחברות ולארגונים במשימת השיווק במדיה החברתית ומתמקדת בפעילות יחסי ציבור ברשתות החברתיות ובבניית וניהול הזהות והמותג של הלקוחות שם. בין לקוחותיה: בית חולים מאיר, כנס תערוכות, YCD Multimedia, סאנדיסק ואחרים.
- 1.אלכסנדר 06/03/2011 12:37הגב לתגובה זוברכות לחברת NEWPR על הזכייה בתקציב! מאחל לכם הרבה הצלחה ושהחברה רק תתקדם ותצליח. זמן עבודתי בחברה תרם לי רבות לאהבה לתחום התקשורת ורצון להתקדם בתחום. ד"ש למר. דוניצה וכל הצוות המנצח!