הדרייפר הישראלי

מי יהיה דון דרייפר הישראלי? 16 אנשי פרסום מובילים מתמודדים ואתם קובעים

התחרות של אייס ורדיו ת"א 102 FM מתחילה: כל אחד בענף חושב שהוא דון דרייפר אבל אתם תקבעו בעמוד הפייסבוק של אייס מי הוא איש הפרסום הכי כריזמטי בישראל. וכן, יש לנו גם פרסים שווים ביותר לחלק למצביעים
כתבי אייס | (25)

אודי פרידן, ספי שקד או ינון לנדנברג? הפרסומאים המובילים בישראל מגזרת האופליין והאונליין נבחרו להשתתף בתחרות של אתר אייס ורדיו ת"א לבחירת דון דרייפר הישראלי שתתחיל היום (יום חמישי).

להשתתפות והצבעה בתחרות כנסו לעמוד הפייסבוק של אייס

המתמודדים בתחרות הם: גיא בר (גיתם BBDO), הדר גולדמן (זרמון-גולדמן DDB), ספי שקד (ענבר-מרחב-שקד), אילן שילוח (מקאן אריקסון), ינון לנדנברג (פובליסיס-אידיאולוג'יק), רמי יהושע (יהושע TBWA), גיל סמסונוב (גליקמן-נטלר-סמסונוב), יורם דמבינסקי (JWT), ערן ארדן (G.I), יוסי ארז (אדלר-חומסקי), עופר עובד (מקאן דיגיטל) יוסי לובטון (באומן-בר-ריבנאי), דודי שמעוני (שמעוני-פינקלשטיין-ברקי), אייל חומסקי (אדלר-חומסקי) וגדעון עמיחי (שלמור-אבנון-עמיחי).

התחרות תחל כאמור היום (יום חמישי) ותתנהל במבנה של שלב בתים, שלב הצלבה, חצי גמר וגמר ותתפרש על חודש ימים. ימי התחרות יהיו שני וחמישי. בכל יום יתקיימו 2 התמודדויות וההצבעה תפתח ל-3 הימים העוקבים. בתום השבוע ה-1 יהיו 4 מנצחים, כך גם בתום השבוע השני. 8 הפיינליסטים יעלו לשלב ההצלבה שם יתמודדו ביניהם. משם יעלו 4 מנצחים לשלב חצי הגמר. הגמר יתקיים בתאריך 21/2 (יום שני) וסגירת ההצבעה תהיה ביום חמישי אז גם יוכרז הזוכה שיוכתר כדון דרייפר של תעשיית הפרסום בישראל.

הכוח בידיים שלכם. כדי להצביע עליכם להיכנס לעמוד הפייסבוק של אתר אייס, שם תתקיים התחרות במסגרתה תוכלו להצביע בכל אחת מההתמודדויות. בכל יום תוכלו להצביע פעם אחת לכל מתמודד (מה שיקנה לכם הזדמנות להצביע יותר מפעם אחת עבור הפייבוריט שלכם ולהשפיע על התוצאות). אנחנו מצידנו מבטיחים לפנק אתכם בפרסים שווים כמו מצלמות דיגיטליות ומסך LCD 42 אינץ' שיוגרלו בין המצביעים.

התחרות מתקיימת בשיתוף רדיו ת"א שילווה אותה במהלך החודש בקרוב בתוכניתו של עומרי רונן. בנוסף ילוו את התחרות שי גולדן ושרון כידון בתוכניתם 'מייבשים את הביצה' המשודרת מידי שישי ברדיו ת"א. מאחורי הרעיון עומדת חברת 'דיבור' (DIBOOR) המתמחה בשיווק במדיה חברתית (Social Media) באינטרנט, פרסום בפייסבוק, פרסום בטוויטר ופרסום באינטרנט.

במידה ונותרו בינכם כאלו שלא מודעים לדון דרייפר אז קודם כל בושו לכם ודבר שני רוצו מייד לראות את MAD MEN בה מככב דרייפר. MAD MEN היא תוכנית המגוללת את סיפורה של תעשיית הפרסום בארה"ב של שנות ה-60 עם עלייתו של המדיום הטלוויזיוני, דרך סיפור חייו של דונלד דרייפר ודמויות המשנה בסביבתו.

הסדרה הפכה לקאלט בקרב אנשי פרסום בעולם וכמובן לא פסחה על ישראל. ה'ניים - דרופינג' בכל פרק מזכיר את שיחות המסדרון המתנהלות בכל משרד פרסום בת"א עם איזכורים למקאן אריקסון, BBDO, המגזין אדוורטיזינג אייג' ועוד. סתם כאנקדוטה על גבול הספויילר, בפרק ה-6 של העונה ה-1 משרד התיירות הישראלי מתדפק על דלתותיו של דרייפר בכדי לבדוק האם לשים את תקציב הפרסום במשרד.

דרייפר, או בשמו המלא דונלד דרייפר, הוא מנהל קריאייטיב במשרד הפרסום סטרלינג-קופר בניו יורק של 1960. דמותו היא המודל המושלם לכל איש פרסום באשר הוא. דרייפר כובש נשים בקסמו והוא שופע כריזמה וסקס אפיל. עובדיו מביטים אליו בהערצה, כמו גם לקוחותיו ומנהליו. מתחריו (מקאן אריקסון..) נלחמים כדי להעביר אותו לשורותיהם והוא מצידו שופע רעיונות, תובנות, ותמיד חד כתער ואפוף מסתורין.

להשתתפות והצבעה בתחרות כנסו לעמוד הפייסבוק של אייס

לתקנון התחרות לחצו כאן

תגובות לכתבה(25):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 25.
    מה קשור ערן ארדן? (ל"ת)
    מנהל קריאטיב 05/02/2011 21:05
    הגב לתגובה זו
  • 24.
    צוקר 30/01/2011 12:59
    הגב לתגובה זו
    פתטי
  • 23.
    מה קשור ספי שקד ?? (ל"ת)
    גיא 30/01/2011 12:26
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    זואי 29/01/2011 10:29
    הגב לתגובה זו
    עמית לבני סמנכ"ל גיתם ואחר כך ראש אגף שיווק אל על. לא יודעת מה איתו היום. לפחות כלפי חוץ הוא היה ממש דון דרייפר.
  • 21.
    רק דוד סלמן!!!! (ל"ת)
    אווה 28/01/2011 17:15
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    אי לא בטוח שזו מחמאה להיוות דון דרייפר....אלא עם טיפוס בוגדני, אגואיסט ושחצן נחשב ככזו (ל"ת)
    גיא 28/01/2011 13:15
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    תחרות לא הוגנת 28/01/2011 00:13
    הגב לתגובה זו
    שלא לדבר על הכישרון
  • 18.
    דון דרייפר 27/01/2011 19:49
    הגב לתגובה זו
    פדיחה למי שברשימה כי זה הופך אותם ללא רציניים וחוץ מזה, ינון לנדנברג? בזכות מה? איזה מותג הוא בנה? וגיא בר? בזכות מה? איזה מותג הוא בנה. הוא רק יודע להסתכל מה עושים בעולם ולעשות כמו. במילה אחת - בחילה
  • 17.
    שישי 27/01/2011 18:33
    הגב לתגובה זו
    אף אחד! אדלשטיין טיפה מזכיר
  • 16.
    תחרות הזויה משהו... (ל"ת)
    נו באמת 27/01/2011 17:23
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    דיןדין 27/01/2011 16:48
    הגב לתגובה זו
    נמוך? גם בן גוריון היה נמוך.אז מה עדיין כריזמה זו כריזמה
  • 14.
    דודי שמעוני הוא מקסימום רוג'ר סטרלינג הישראלי (ל"ת)
    צפרדע 27/01/2011 16:11
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    רשימה של חיים בסרטטטטטטטטט (ל"ת)
    אני! 27/01/2011 15:40
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    מוריס 27/01/2011 14:23
    הגב לתגובה זו
    איך הוא לא ברשימה?? :-)
  • 11.
    נציגה 27/01/2011 14:19
    הגב לתגובה זו
    הי לכם, אני חייבת להוסיף מועמד, זה רק שלב א'. יש סיכוי כזה?
  • 10.
    קנאים 27/01/2011 14:10
    הגב לתגובה זו
    פרגנו קצת מה יש כואב לכם?
  • 9.
    עובר אורח 27/01/2011 13:04
    הגב לתגובה זו
    אודי פרידן זקן, ספי שקד מלוקק וינון לנדנברג סתם שמן.החבר'ה מהדיגיטל גיקים מדי, שילוח נמוך מאוד, גדעון זה אולד סקול, לדמבינסקי יש צחוק מוזר, לרמי וחומסקי אין אלוהים ולשמעוני יש אבא. הדון דרייפר הישראלי הוא יריב אברהם.
  • 8.
    27/01/2011 12:35
    הגב לתגובה זו
    לא חסרות נשים שיכלו להיכנס לרשימה כדי להיות הדון דרייפר הבא רק הגרסה הנשית!
  • 7.
    שוס 27/01/2011 12:26
    הגב לתגובה זו
    מנכלים שלא מתעסקים בקריאייטיב... ולמי איכפת מי דון דרייפר ? תמצאו את בטי הישראלית!
  • 6.
    etty 27/01/2011 12:01
    הגב לתגובה זו
    "הגברים מסלומון 7"...
  • 5.
    בוגאווסקי 27/01/2011 11:53
    הגב לתגובה זו
    מה זה אמור להביע? מה התחרות כאן? אתם מתדרדרים לגמרי עם התחרויות ההזויות הללו.
  • 4.
    יש רק דרייפר אחד (ל"ת)
    רק רמי יהושע!!!!! 27/01/2011 11:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מעריצי סיאם! 27/01/2011 11:11
    הגב לתגובה זו
    כי אין עליו!
  • 2.
    דון דרייפר 27/01/2011 11:06
    הגב לתגובה זו
    ספי שקד לא רואה לו את האורות האחוריים אבל למה אפשר להצביע רק פעם אחת ביום למה????
  • 1.
    כל הכבוד (ל"ת)
    אחלה תחרות 27/01/2011 10:55
    הגב לתגובה זו
מילואימניקים
צילום: דובר צה"ל

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה

האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם

רן קידר |
נושאים בכתבה פנסיה תקציבית

הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות. 

בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם. 

 

קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה

בדיקת ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל


באוצר מתכננים  לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי.  אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.

באר שבע
צילום: משרד גיורא גור אדריכלים

הממשלה אישרה תכנית לפיתוח מטרופולין באר שבע בכמיליארד שקלים

בהחלטת ממשלה להזנקת באר שבע והנגב בהובלת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ אושרה תוכנית אסטרטגית לחיזוק ופיתוח מטרופולין באר שבע בהשקעה כוללת של כמיליארד שקל

רן קידר |
נושאים בכתבה באר שבע

בהחלטת ממשלה להזנקת באר שבע והנגב בהובלת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ אושרה תוכנית אסטרטגית לחיזוק ופיתוח מטרופולין באר שבע בהשקעה כוללת של כמיליארד שקל. ההחלטה גובשה במסגרת עבודת מטה של משרד ראש הממשלה ומשרד האוצר ועתידה לתמוך בהעתקת מחנות צה״ל לנגב, לשפר את התשתיות, איכות החיים וההזדמנויות עבור תושבי הנגב, המשרתים ומשפחותיהם. 

ההחלטה מהווה אבן יסוד לשינוי היסטורי שעתיד לעצב את פני הנגב לדורות הבאים. ההחלטה כוללת השקעה של כמיליארד שקלים ומתמקדת בארבעה תחומים מרכזיים: צמיחה כלכלית, פיתוח תשתיות תחבורה, שיפור איכות החיים והביטחון האישי, וחינוך והון אנושי. בתחום הצמיחה הכלכלית, יושקעו כ-200 מיליון שקל בפיתוח האקו-סיסטם הקיים בין האקדמיה, התעשייה והצבא. במסגרת זו יוקם מרכז מו"פ דואלי יישומי בשיתוף מפא"ת, ייפותחו תחומי החדשנות והסייבר, יושקעו משאבים בתעסוקה ותיירות ופיתוח העיר העתיקה כמוקד תיירות ומגורי צעירים. 

בתחום התחבורה, יושקעו תקציבים משמעותיים בפיתוח תשתיות תחבורה מתקדמות, לרבות תכנון והקמה של רכבת קלה בבאר שבע, הכוללת תוואי לבית החולים החדש שיוקם בעיר, בהתאם לצרכי עיר מטרופולינית ותיתן מענה לגידול הדמוגרפי הצפוי. בתחום איכות החיים והביטחון האישי, יושקעו כ-500 מיליון שקלים בשיפור ביטחון הפרט, לרבות הקמת תחנת משטרה חדשה, הרחבת משל"ט דרום, פיתוח תשתיות טכנולוגיות מתקדמות להתמודדות עם אתגרי המרחב. 

בנוסף, יושקעו משאבים בתחום הבריאות בדגש על הגדלת מספר הפסיכולוגים ומקצועות הפרא-רפואיים, וכן בהתחדשות עירונית, תרבות וספורט, כולל תכנון מכון ווינגייט בבאר שבע והקמת מבני ציבור בעיר. בתחום החינוך וההון האנושי, יושקעו כ-120 מיליון שקלים בפיתוח החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, ובהשכלה הגבוהה, תוך דגש על מקצועות טכנולוגיים, קידום מצוינות והקמת מרכז רשותי למקצועות ה-STEM. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״אנחנו מביאים היום לממשלה תוכנית סיוע גדולה לבאר שבע, בסך של למעלה ממיליארד שקל. זה כולל חיזוק בתחומים רבים שהם חשובים לאזרחי באר שבע: רכבת קלה, עזרה בסייבר, במו"פ, בפיתוח, בפרנסה. הפעולות שלנו יביאו לחיזוק של כל אזור הנגב. זה תואם את התוכנית שאני מוביל מזה שנים, יחד עם חבריי לממשלות ישראל, לחזק את הדרום על ידי השילוב המוצלח של תשתיות ממשלתיות ועידוד הסקטור הפרטי״.