לקראת הטופ 16: תוך יומיים - 61 אלף צפיות לפרומו של ערוץ 10 למשחקי מכבי

ביום חמישי חוזרת מכבי אלקטרה ת"א למסך של ערוץ 10. מחלקת הפרומו של הערוץ צילמה קדימון בהשתתפות שחקני הקבוצה והמאמן. התוצאות - בפנים
אלכסנדר כץ | (2)

בשקט בשקט, וכבר רבבות צופים: דובר קבוצת הכדורסל מכבי אלקטרה תל אביב, ניצן פררו, העלה לפני יומיים (יום ב') לדף היוטיוב של מכבי, את הפרומו של ערוץ 10 למשחקי הקבוצה בשלב הטופ 16 של היורוליג. מאז זכה הסרטון ליותר מ-60 אלף צופים.

ערוץ 10 מחזיק בזכויות השידור של משחקי מכבי באירופה. את שלב הבתים סיימה מכבי במקום הראשון, עם הפסד בודד אחד. שידוריה של מכבי בערוץ 10 זכו לממוצע של כ-11% בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודית. גורמים בערוץ אמרו לאייס כי בעקבות ההצלחה בשלב הבתים, הם מצפים ש"ההתחברות המורגשת של הקבוצה והחשיבות הגדולה יותר של המשחקים בשלב הטופ 16, יביאו יותר צופים ושהרייטינג של המשחקים יעלה בהדרגה".

אחת הדרכים כדי למשוך צופים, היא הפרומואים. לפני מספר ימים צילמו אנשי מחלקת הפרומו של ערוץ 10 את הקדימון שמשתלב בימים הנותרים בשידורי הערוץ ומקדם את המשחק ביום חמישי הקרוב נגד ברצלונה.

הפרומו צולם בסגנון הפתיח של תכנית הבידור 'ארץ נהדרת' של המתחרה 'קשת' בערוץ 2, בהשתתפות סגל שחקני מכבי ומאמנה דיוויד בלאט. כאמור, בתוך יומיים צפו בקדימון כ-61 אלף צופים ביוטיוב.

ואיך זה נראה? קבלו.

רוצים לראות את מאחורי הקלעים? הנה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ארץ נעדרת! אוטוטו יצטרכו הליכונים כאביזר במה? (ל"ת)
    גם מכבי ת"א? 19/01/2011 12:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הם גם יהיו חיקוי מגוחך ולא מוצלח כארץ נעדרת? (ל"ת)
    כי מצחיק! זה לא! 19/01/2011 12:02
    הגב לתגובה זו