אפקט ההשבתה של הסלולר: עוד ייצוגית על סך מיליארד ש' הוגשה כנגד סלקום

תחילת דצמבר 2010 תיזכר לימים ארוכים בחברת סלקום. מעל 3 מיליון לקוחות נותקו משגרת היום. "סלקום הטעתה את לקוחותיה ולא סיפקה להם שירותים"
לירוי פרי | (1)

אם צריך לבחור שם או כינוי לדור הנוכחי, הרי שלא מן הנמנע שיהיה זה "דור הסלולר". ולראייה, הדי תקלת המערכת של סלקום, אשר השביתה מעל 3 מיליון לקוחות בתחילת דצמבר, ממשיכים להישמע בחלל בית המשפט. היום הוגשה תביעה ייצוגית נוספת כנגד חברת הסלולר על סך של 1 מיליארד שקלים.

"סלקום הטעתה את לקוחותיה ולא סיפקה להם שירותים במהלך תקלת הרשת האמורה, כל זאת שלא כדין", כך על פי כתב התביעה שהוגש ככל הנראה על ידי לקוח של החברה. אם וכאשר יתקבלו טיעוניו של הלקוח, תספוג החברה קנס של 990 מיליון שקלים.

נזכיר כי ב-1 לדצמבר מעל ל-3 מיליון לקוחות חוו את תקלת המערכת ברשת סלקום. מנכ"ל החברה, עמוס שפירא, מיהר להודיע כי הלקוחות יפוצו ועל פי הערכות האנליסטים מדובר בכ-30 שקלים ללקוח. חישוב מהיר מצביע על הפחתת הכנסות של קרוב ל-100 מיליון דולר בדו"חותיה של סלקום.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    100 מיליון דולר...,? התכוונת לשקלים! (ל"ת)
    גפרי 06/01/2011 11:01
    הגב לתגובה זו