170,000 הצבעות לקמפיין 'ופלים או בפלות' של עלית תוך 48 שעות
הקמפיין שעלה באמצעות באומן בר ריבנאי הזמין את הגולשים להצביע באתר ייעודי ולקבוע מה יהיה שם המותג - 'ופלים' או 'בפלות'. בחברה מדווחים על כניסה של כ-30 אלף 'יוניקים'לאתר. כל גולש יכול להצביע יותר מפעם אחת
48 שעות לתוך קמפיין הופלים מול הבפלות של עלית נרשמו כבר כ-170,000 הצבעות באתר שהקימו עלית ובאומן בר ריבנאי לטובת המהלך. המספר אמנם נשמע מרשים אך יש לציין כי לכל גולש יש אפשרות להצביע יותר מפעם אחת.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי עלה בטלוויזיה, ואינטרנט, וימשך 12 יום. בתאריך 3.12 יוכרז הזוכה על גבי אריזות הופלים החדשות. המהלך כולו מוערך בכ-4.5 מיליון שקלים. לדברי שי חגואל, מנהל שיווק עלית שוקולד ומאפה: "ההיענות של הציבור לקמפיין גבוהה מאד גם כמותית - נרשמו עד כה כ 30 אלף כניסות יוניקים לאתר".
את הקמפיין מובילה שוב חבורת ה"עליתים" הכוללת את 4 דמויות האנימציה: נמרוד, דנה, קאשי וויצמן - העליתים אשר נבחרו להוביל לפני כשנה את התקשורת השיווקית של חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס.