לקראת מכבי ת"א: ערוץ 10 תמחר ספוט ב-2,200 ש' - ומכר את כל זמן הפרסום
ערוץ 10 מכר את כל זמן הפרסום שלו לעונת המשחקים הקרובה של מכבי תל אביב בכדורסל - כך נודע לאייס. המחיר לספוט 30 שניות לנקודת רייטינג נקבע לפי תמחור פריים-טיים.
בערוץ 10 החליטו בחודשים האחרונים, כצעד אסטרטגי, להשקיע בעוגני ספורט, לאחר התלבטות ארוכה. הערוץ רכש את משחקי הנבחרת בכדורגל וגם את מכבי ביורוליג. הערב (יום ה') תשחק מכבי נגד קאחה לבוראל הספרדית, ובבית הוורד מקווים לנתוני רייטינג גבוהים, כמו גם פלטפורמה של המשחק במהדורות החדשות ובשאר שידורי הלילה.
בערוץ תמחרו ספוט 30 שניות לנקודת רייטינג עבור 2,200 שקלים, תמחור של פריים-טיים. ממוצע הרייטינג למשחקי מכבי ביורוליג בערוץ 10 בעונת 2007/08 עמד על 15.4%, ואילו בעונת 2008/09, חלה ירידה קלה ל-13.6%. בעונה שעברה שודר המשחק בערוץ הספורט, וזכה אחוזי צפייה בודדים. בהתאם לכך, הערכה היא כי המשחק ישיג מעל 13%, ומחיר ספוט 30 שניות של כ-30 אלף שקל.
לדברי דן רון, סמנכ"ל סחר של ערוץ 10, למשחקים של מכבי תל אביב "יש הרבה בולטות, בגלל פסקי הזמן וההפסקות. מדובר על קהל מטרה מאד אטרקטיבי ומאד מגוון". הכוונה ב'אטרקטיבי' היא גברים, צעירים בגלאים 25-34 ובעלי הכנסה ממוצעת ומעלה, בדיוק הקהלים אותם המפרסמים אוהבים.
בנוסף לערוץ 10, ישודר המשחק גם ב'ספורט 5 HD' (רק במשחקי הבית של מכבי, א"כ), אתר ערוץ הספורט ואתר נענע 10, בנוסף לשידורים בסלולר. ריבוי האפיקים בהם ניתן יהיה לראות את משחקיה של מכבי, מעורר חשש בקרב גורמים בערוץ 10 שהדבר עשוי לפגוע בנתוני הרייטינג.
רון דווקא טוען כי "למגוון אמצעי הצפייה אין הרבה קשר לרייטינג, מה שמשפיע הוא ההצלחה של הקבוצה באירופה. אם היא לא תלהיב את הקהל, לא תביא ניצחונות, הרייטינג יהיה בהתאם".