'כמעט חינם' יוצאת להנפקה: פרסמה טיוטת תשקיף, הרוויחה 7 מיליון ש' ב-Q1
חברת הקמעונאות למזון, ע.ר. צים שיווק ישיר המוכרת בזכות המותג "כמעט חינם", יוצאת להנפקה. היום דיווחה החברה כי בכוונתה לגייס את הכספים באמצעות הנפקת אגרות חוב ומניות. אגרות החוב מדורגות על ידי מידרוג ברמה של A3.
החברה נמצאת בבעלותם של האחים רני ועדי צים, המחזיקים כעת 50% מהחברה כל אחד. היא מתמקדת כיום בתחום החנויות המוזלות (Heavy Discount) וכוללת 20 סניפי סופרמרקט הפזורים בצפון הארץ ובמרכזה.
החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות של 247 מיליון שקל, וזאת לעומת 182 מיליון שקל ברבעון המקסיל אשתקד. הרווח הכולל לרבעון הראשון עמד על 6.9 מיליון שקל, המשקף גידול קל ביחס לרווח של 6.5 מיליון שקל שנרשם ברבעון המקביל ב-2009.
חברת מידרוג דירגה כאמור את האג"ח של החברה ברמה של A3, כאשר בין הגורמים המטיבים עם החברה מנתה אגם את תזרימי המזומנים החזקים . מנגד הזכירה חברת הדירוג את השחיקה ברווחיות הגולמית בשנתיים האחרונות.