זוהי סדום קשת אלי פיניש יחצ
צילום: יח"צ

הכנסה נהדרת: 310 אלף צופים ב'זוהי סדום' הכניסו 11 מיליון שקל ב-17 יום

מכונת היח"צ המשומנת של 'קשת' מצליחה למשוך מאות אלפי צופים לאולמות. הסרט בדרך להפוך למכניס ביותר בתולדות הקולנוע הישראלי
אלכסנדר כץ |

שבועיים וחצי לאחר שעלה לאקרנים, והסרט 'זוהי סדום', שהשתתפות כוכבי 'ארץ נהדרת' של זכיינית ערוץ 2 'קשת', בדרך להפוך למכניס ביותר בתולדות הקולנוע הישראלי.

מאז שהחלה הקרנתו ב-5 באוגוסט, צפו בסרט עד ל-21 לחודש (אתמול) 309,444 צופים, שהכניסו על פי הערכות למפיקים, זכיינית ערוץ 2 'קשת' והאחים אדרי, כ-11 מיליון שקל.

כבר אחרי 4 ימי הקרנה, נרכשו לסרט מעל 100 אלף כרטיסים. משה אדרי, מבעלי חברת 'יונייטד קינג', השותפה בהפקת הסרט ובהפצתו, הסביר אז כי מדובר בשבירת שיאי ימי מכירה ראשונים של מיתולוגיות קולנועיות ישראליות אחרות, כגון 'אסקימו לימון', 'גבעת חלפון אינה עונה' ו'צ'רלי וחצי'.

להצלחה בקופות של 'זוהי סדופ' יש כמה הסברים: אחד מהם הוא השיווק ויחסי הציבור האדירים שהשקיעה הזכיינית 'קשת', בין היתר בפרסום בימי השידור שלה, וגם בקידום אייטמים על הסרט בתוכניותיה. הסבר נוסף מתבטא בביקורות האוהדות יחסית עם יציאת הסרט לאקרנים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה