GAP מעלה קמפיין שילוט חוצות על גבי קירות ענק של נור סטאר מדיה באיילון

היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ- 680 אלף שקלים למשך 14 יום
שירות אייס |

רשת האופנה GAP פתחה חנות חדשה בקניון ארנה בהרצלייה ותלווה את ההשקה בקמפיין מלווה במסר "FRESH CUT " לקראת הקיץ.

הקמפיין יוצג על גבי 5 הקירות של "נור סטאר מדיה" לאורך כל ציר איילון ולמעשה ילווה את הדרך המרכזית לכיוון הקניון עד לעלייה במחלף 7 הכוכבים.

קריאייטיב הקמפיין הגיע מ-GAP העולמית והתאמת הקריאייטיב בוצעה ע"י סטודיו נור.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה