הספונסרים נוטשים? נבחרת צרפת מציגה מונדיאל רע, המפרסמים מגיבים בהתאם
נבחרת צרפת היא הכישלון של המונדיאל הנוכחי, אחרי שני משחקים מביכים ושערוריה תקשורתית ענקית צריך לקרות משהו באמת יוצא דופן בשביל שהנבחרת הצרפתית תצליח לעלות לשלב וגם לשקם את תדמיתה המפורקת.
הכישלון הזה כמובן לא נעלם בעינהם של נותני החסות לנבחרת. ענקית הבנקאות Credit Agricole כבר הודיעה אתמול כי "בהסתכלות על הסיטואציה, החלטנו להשהות את הקמפיין הנוכחי".
רשת המזון המהיר Quick כבר הורידה קמפיין טלוויזיוני בכיכובו של כוכב נבחרת צרפת ניקולאס אנלקה, זה שקילל השבוע את המאמן דומאנק ונזרק מהנבחרת. "אחרי האירועים האחרונים, שוחחנו עם סוכנו של אנלקה והחלטנו שיהיה זה נכון לשני הצדדים להוריד את הקמפיין", כך נמסר מרשת המזון.
גם בענקית הלבשת הספורט, חברת נייקי, לבטח לא אוהבים את מצבה של נבחרת צרפת. נייקי צפויה להחליף החל מהשנה הבאה ועד 2018 את חברת אדידס כספקית החולצות של נבחרת צרפת וזאת בתמורה לסכום מכובד של 42.7 מיליון אירו (52 מיליון דולר).