ליגת ה-NFL חתמה על הסכם חסות של מיליארד דולר עם באדווייזר

מותג הבירה "באד לייט" יחליף את המתחרה "קורס לייט" באחד מהסכמי החסות הגדולים בהיסטוריה
אור זיו - Bizספורט |

מה יותר אמריקני מאשר לצפות בפוטבול בצהרי יום ראשון עם בירה קרה וטובה ביד? לא הרבה דברים. לכן, לא מפתיע לגלות כמה צריך לשלם כדי להיות הבירה הרשמית של ליגת הפוטבול האמריקנית, ה-NFL. חברת אנהויזר-בוש, יצרנית מותג הבירה באדווייזר, תשלם כמיליארד דולר כדי להפוך את "באד לייט", הגרסא הרכה של באדווייזר, לבעלת הסטאטוס הזה בדיוק.

"באד לייט" יחליף את מותג "קורס לייט" ששייך לחברת מילר-קורס. לפי דיווחים, ההסכם של אנהויזר-בוש שווה כפליים ממה שמילר-קורס שילמה מאז הפכה לספונסרים של ה-NFL ב-2002. ההסכם החדש של "באד לייט", שכבר היה מותג הבירה של ה-NFL בשנים 1988-2001, ייכנס לתוקפו החל משנה הבאה ויימשך 6 שנים, עד 2016.

"ה-NFL היא הליגה הכי גדולה ונצפית בצפון אמריקה, לכן אנו גאים להפוך את "באד לייט" לבירה הרשמית שלה", אמר דייב פיקוק, נשיא אנהויזר-בוש. בנוסף, החברה הודיעה אמש כי היא מאריכה את הסכם החסות שלה עם סבב הגולף PGA עד 2013.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה