תוצאות זנלכל: רווח בסך של 3.1 מיליון שקלים, המכירות צמחו ב-14%
חברת זנלכל, בעלת המותגים יכין ופרי מבורך, פרסמה אתמול (ג') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי בו הציגה הכנסות בסך של כ-43.6 מיליון שקלים, בהשוואה לכ- 38.1 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-14%.
הרווח הגולמי הסתכם בכ- 12.6 מיליון שקלים (29% מהמחזור) בהשוואה לכ- 12.1 מיליון שקלים (31% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 4%. בשורה התחתונה, הרווח הנקי הסתכם בכ- 3.1 מיליון שקלים, בהשוואה לכ- 3.8 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
"אנו מסכמים שנה נוספת עם נתוני צמיחה טובים, זאת תוך שימור שיעורי רווחיות נאים", אמר פיני גורביץ', מנכ"ל החברה. "במהלך שנת 2009 ביצענו מספר מהלכים תפעוליים, לוגיסטיים וטכנולוגיים, אשר נועדו לשרת ולאפשר את המשך מגמת הצמיחה בפעילותנו. כמו כן השקענו השנה בהתאמת תמהיל השיווק והמכירות ליעדי הצמיחה הרב-שנתית שלנו. צמיחה זו תהיה מלווה בהמשך השקעות בהיקף רחב יותר בשנה הקרובה."
בהסתכלות קדימה הוסיף גורביץ', כי החברה מתכוונת לבצע שינויים ושיפורים בשרשרת האספקה, בניהול המלאים, ולבצע מהלכים להתייעלות בניצול משאבים כגון חשמל, מים ואנרגיה.
זנלכל הינה בעלת המותגים יכין ופרי מבורך. לחברה סל מוצרים רחב המעניק פתרון מלא לצרכן בתחום שימורי הירקות והעגבניות והיא עוסקת בהתמדה בפיתוח מוצרים ובקטגוריות מוצרים חדשים פרי פיתוח טכנולוגי ושיפור איכותי.