דו"חות מעורבים לקסטרו: עלייה בהוצאות מכירה שחקו את הרווח הרבעוני ב-24%

את שנת 2009 סיכמה קסטרו עם זינוק של 63% ברווח הנקי ל-52.8 מיליון שקל. החברה הכריזה על דיבידנד בהיקף של 25 מיליון שקל
תומר קורנפלד |

רשת קסטרו פרסמה היום תוצאות כספיות חזקות לשנת 2009 הכוללות צמיחה בהכנסות וברווחים של הרשת. עם זאת, ברבעון הרביעי של השנה נרשמה שחיקה של 24% בהשוואה לרבעון המקביל. קסטרו המפעילה 170 חנויות בגדים אינה פועלת רק בישראל אלא גם בגרמניה, שוויץ, רוסיה, אוקראינה, קזחסטן ותאילנד.

הכנסותיה של קסטרו בשנה החולפת הסתכמו ב-621 מיליון שקל, עליה של 3% בהשוואה לשנת 2008. ברבעון הרביעי של השנה ההכנסות הסתכמו ב-184.8 מיליון שקל, זינוק של 15% בהשוואה לרבעון המקביל של השנה.

בשורה התחתונה, קסטרו מסכמת את 2009 עם רווח נקי של 52.8 מיליון שקל, זינוק של 63% בהשוואה לשנת 2008. הרווח ברבעון הרביעי הסתכם ב-12 מיליון שקל, ירידה של 24% בהשוואה לרבעון המקביל, זאת בשל גידול חד בהוצאות המכירה והשיווק ברבעון.

בעקבות הרווחים, החליט דירקטוריון קסטרו על חלוקת דיבידנד שנתית בהיקף של 25 מיליון שקל לבעלי המניות המשקפים תשואת דיבידנד שנתית של כ-7.5%.

גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו מודל, אמר היום : "אנו מרוצים מהתוצאות שהשיגה קסטרו בשנת 2009. החברה שומרת על מחזור המכירות למרות הפגיעה בביקושים והירידה בצריכה הפרטית במהלך שנת 2009, לצד הקשיים בקרב הזכיינים בשווקים הבינלאומיים בעיקר במזרח אירופה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה