טאואר יוצאת ליפן: המנכ"ל ונציגי החברה יפגשו עם לקוחות פוטנציאליים

מטרת הפגישות ליצור הזדמנויות להגדלת המכירות של שתי החברות על ידי מכירה צולבת של מוצרים המיוצרים על ידי טאואר ללקוחות ג'אז, ולהיפך
אריאל אטיאס |

בשבוע הבא יצא מנכ"ל טאואר סמיקונדקטור (סימול: TSEM) ראסל אלוואנגר ביחד עם אנשי מכירות של החברה ושל חברה הבת, ג'אז סמיקונדקטור לסבב פגישות ביוקוהמה, יפן בה יערכו החברות כנס טכנולוגי ושיווקי ללקוחות חדשים, פוטנציאליים וקיימים.

המיזוג בין טאואר לג'אז יצר הזדמנויות משמעותיות להגדלת מכירות על ידי מכירה צולבת (cross-selling) של מוצרים המיוצרים על ידי טאואר ללקוחות ג'אז, ולהיפך. הפגישות והכנס יעסקו גם בהצגת תהליכי ייצור טכנולוגיים ייחודיים וביכולות תכנון לייצור מעגלים משולבים מתקדמים.

על מנת להניע את שלב הצמיחה הבא של החברה ביפן ובמטרה לענות על צרכי השוק היפני, מונה לאחרונה ריצ'ארד נאקאגי'מה כמנהל המכירות של יפן. ברבעון הרביעי של שנת 2008 השיגה החברה מספר שיא בתולדותיה של design wins (התחלות תכנון לקראת ייצור) מלקוחות היפניים, שהסתכמו לכ-20% מכלל הלקוחות אשר מוצריהם הגיעו לשלב זה.

"במהלך התקופה הנוכחית בכלכלה הגלובאלית, הטומנת בחובה אתגרים רבים, אנו מחויבים אפילו יותר לספק ללקוחותינו את הטכנולוגיות הייחודיות המתקדמות ביותר במטרה להמשיך ולענות על דרישות מוצריהם ולתמוך בצורה טובה יותר בפעילותם העסקית," אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר. "אנו בטוחים כי גם בימים אלה ובתקופה הקרובה ימשיכו הלקוחות ביפן לאמץ את התהליכים הטכנולוגיים הייחודיים אותם אנו מציעים ולהגדיל את מכירות החברה לשוק היפני."

טאואר השלימה את רכישת ג'אז טכנולוגיות במהלך חודש ספטמבר 2008. כחלק מצעדי ההתייעלות אותם מבצעת החברה כדי להתמודד עם המצב בשווקים וכחלק מהסינרגיות הנובעות מרכישת ג'אז מתכננת טאואר לחסוך כ-60 מיליון דולר בשנה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה