תקציב הפרסום של DOMO ל-Fox&friends מקבוצת פוגל Ogilvy

תקציב הפרסום השנתי של רשת דומו מוערך בכמיליון וחצי שקל
משה בנימין |

רשת הכלים לבית DOMO בחרה ב-fox&friends כמשרד הפרסום החדש שלה. תקציב הפרסום השנתי של רשת דומו מוערך בכמיליון וחצי שקל.

בימים אלה יוצאת הרשת במבצע מכירות גדול עם קו קריאטיבי של משרד הפרסום החדש, וזאת בכדי לקדם את מבצעי סוף השנה המסורתיים של הרשת. הקמפיין הופק בהשקעה של 450 אלף שקל.

Fox&friends הנו משרד בוטיק צעיר מקבוצת פוגל Ogilvy. המשרד הוקם לפני כארבע שנים ובין לקוחותיו כיום נמנים: רשת body shop, זהבי – עצמון, wine&more חינאווי ג'ורג' משקאות, ארמני קאזה, ארנסט אנד יאנג, קבוצת אשטרום, חברת הבניה אשדר, פופיק, אופני TREK, בית ההשקעות גורן אלומות ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה