פרטנר מציגה צמיחה של כ-16% ברווח הנקי ברבעון ה-3
חברת פרטנר הודיעה היום (ד') על דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2007. החברה דיווחה בשורה התחתונה על רווח נקי של 214 מיליון שקל (53 מיליון דולר) לעומת רווח נקי של 184.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עליה של 15.9%.
כמו כן, הציגה פרטנר עליה של 13.2% ברווח EBITDA אשר הסתכם ב-539 (134 מיליון דולר) מיליון שקל או 33.7% מסך ההכנסות, המהווים עליה של 13.2% בהשוואה ל-476.7 מיליון שקל, או 32.6% מסך ההכנסות ברבעון השלישי של 2006.
בשורה הראשונה רשמה החברה הכנסות של 1.6 מיליארד שקל ( 399 מיליון דולר) זאת לעומת הכנסות של 1.462 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של 9.5%. העלייה נובעת בעיקר מצמיחה בהכנסות משירותים, שצמחו ב-6.4% מ-1,316.4 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2006 ל-1,401.1 מיליון שקל (349.1 מיליון דולר) ברבעון השלישי של 2007
מהחברה נמסר, כי צמיחה זו משקפת גידול בבסיס המנויים, שיפור באיכות בסיס המנויים וכן ממוצע גבוה יותר של דקות שימוש. העלייה מותנה במידת מה על ידי הירידה בהכנסה הממוצעת לדקה כתוצאה מלחצים תחרותיים ומהתערבות רגולטורית, הכוללת את הורדת תעריפי הקישוריות בכ- 10%, אשר נכנסה לתוקפה באחד במרץ 2007, כחלק מתוכנית משרד התקשורת להוריד באופן הדרגתי את דמי הקישוריות במהלך השנים 2005 עד 2008, כמו גם את הרגולציה המגבילה את יכולת החברה לחייב עבור שיחות המנותבות לתא הקולי, שנכנסה לתוקף באחד בינואר 2007.
בהתייחסו לתוצאות הרבעון, אמר מנכ"ל פרטנר דוד אבנר: "אני מרוצה מאוד מתוצאות הרבעון השלישי וכן מההישגים הפיננסים והתפעוליים של החברה. הרבעון הזה היה רבעון חזק מאוד עבור פרטנר, בו גייסה החברה 62,000 מנויים חדשים, מתוכם 80% הם מנויים המשלמים בדיעבד post paid) עם בסיס לקוחות הדור השלישי הגדל והעומד על כ- 488,000 מנויים, וכמובילת שוק הדורה - 3.5 בישראל, פרטנר ממשיכה לבנות תשתיות חזקות לקראת צמיחת הכנסות עתידית. חווית הלקוח החיובית של משתמשי דור 3.5 מקדמת את הביקוש ואת השימוש בשירותי תוכן.
עוד אמר מר אבנר כי "אנחנו הולכים ומתקרבים אל מועד החלת ניידות המספרים. חברת פרטנר ערוכה ומוכנה למנף את הנכסים שבנתה בעשר השנים האחרונות, ובתוכם רשת מעולה, שירות הלקוחות הטוב בישראל, המותג החזק ביותר בשוק התקשורת, ומגוון רחב של מכשירי קצה ושירותי תוכן, כדי להגיע למנויי חברות אחרות, וכדי לוודא את המשך שביעות הרצון של מנויי פרטנר מןהשירות הסלולארי המתקדם שמספקת החברה".