מטרו עולה עם מימון-ישיר בקמפיין למימון האופנוע

תציע מימון ל-80% מהמחיר של הרכב הדו גלגלי. סמנכ"ל השיווק של מימון ישיר, שרון בן עזרא: "כיום הופך לכלי רכב לגיטימי המשרת את כלל הציבור"
שי פאוזנר |

מטרו, יבואנית האופנועים המובילה בשוק ומימון ישיר מעלים קמפיין אקסלוסיבי למימון רכישה של אופנועים וקטנועים. סיסמת הקמפיין: "מהיום מימון ישיר גם לאופנועים". במסגרת הקמפיין יציעו מימון ישיר ומטרו ללקוחות מטרו מגוון מסלולי אשראי הנקראים "מטרו וויי (way) במימון ישיר", במסגרתם יינתן מימון בהיקף של עד 80% מערך הקטנוע הנרכש ותשלומי ההחזר הם בגובה של החל מ- 189 שקל לחודש.

הקמפיין באמצעות ברוקנר נטע יער, ימשך שבועיים ויכלול פרסום על גבי כ- 600 אוטובוסים של חברת כנען. היקפו מוערך בכחצי מיליון שקל. את הקמפיין תוביל הדמות המוכרת ג'ק רובינזון בגילומו של השחקן שמוליק לוי.

גדי אבירם, מנכ"ל מטרו מוטור מוסר כי שיטת המימון הישיר מאפשרת ללקוחות מטרו לבצע את עסקאות המימון באולמות התצוגה, למעשה אנשי המכירות של מטרו מבצעים את בקשת האשראי וסוגרים את העסקה. הזמינות והמהירות באישור המימון הם המפתח. אנו מעריכים שנתח העסקאות הממומנות יגדל בעקבות השיטה החדשה.

לדברי שרון בן עזרא, סמנכ"ל השיווק של מימון ישיר, ענף הקטנועים והאופנועים בצמיחה אינטנסיבית ומושך קהל איכותי. השימוש בכלי רכב דו-גלגלי הפך לאחרונה למועדף בערים הגדולות ובעיקר בגוש דן. בעבר האופנוע נתפס ככלי רכב המשמש להנאה בקרב פלח שוק מסוים, בעוד שכיום הופך לכלי רכב לגיטימי המשרת את כלל הציבור, החל מסטודנטים וכלה באנשי עסקים. מימון ישיר רואה בתחום זה פוטנציאל גדול לצמיחה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה