הסטודנטים שכרו משרד יחסי ציבור שיטפל בפרשת איסתא
התאחדות הסטודנטים העוסקת בימים אלה בהליך המורכב של מכירת המניות שהיא מחזיקה בחברת התיירות "איסתא" - בפני ההתאחדות הוצבו שלוש הצעות סביב 100 מיליון שקל, ביניהן של מנכ"ל החברה, אחישי גל וחברת "ארקיע" - שכרה את שירותי משרד יחסי הציבור של ברק רום, לאור המפץ התקשורתי שעוררה הפרשה.
נזכיר, כי כפי שחשפנו כאן ב-Bizportal לראשונה בתחילת מאי, עמותת איסתא ליינס קיבלה הצעה לרכישת מניות בסוכנות הנסיעות משני גורמים, אשר ביקשו להיכנס למו"מ בעניין זה עם נציגי התאחדות הסטודנטים. אולם, נציגי הסטודנטים בחברה לא פתחו עימם במגעים והחליטו למכור חלק ממניות ההתאחדות בסוכנות למנכ"ל איסתא, אחישי גל ושותפיו. מדובר היה בהצעה אחת של איש העסקים חנן סלנסון, ושנייה של ארקיע.
לקראת סוף מאי, רגע לפני כניסת ההסכם של מכירת מניות איסתא (איסתא 1 ) בין נציגים של התאחדות הסטודנטים למנכ"ל איסתא ושותפיו, הוחלט על ביטול המכירה ובחינת ההצעות הנוספות שהוגשו לרכישת המניות. הנושא סוכם אז בישיבת האסיפה הכללית של התאחדות הסטודנטים בעניין הסכם המכירה לקבוצת גל-זמורה- דותן.
עכשיו נראה, שאיסתא אוספת את השברים, שכן שכרה את שירותי רום כדי שיטפל בכל ההיבטים התקשורתיים בפרשה הסבוכה, ואולי עוד נגלה, כי היא מתכוונת להפתיע עם הצעת רכש חדשה, שהפעם לא תהיה תמוה.