עסקה לריטליקס עם Wumart Stores הסינית

רשת הסופרמרקטים ווּ-מארט בחרה בפתרונות התוכנה של ריטליקס לשימוש ב-700 חנויות בקופות, במרכז הרשת ולניהול מועדון לקוחות ומבצעים לצרכן. היקף העסקה לא נמסר
יוסי פינק |

חברת ריטליקס, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם, הודיעה היום כי חברת Wumart Stores, Inc. (סימול בורסת הונג-קונג 8277), אחת מרשתות הקמעונאיות הצומחות ביותר בסין, בחרה בפתרונות התוכנה של ריטליקס לקופות, לניהול מרכזי של החנויות ולניהול מועדון הלקוחות.

רשת וו-מארט הוקמה לפני 12 שנים כאחת מרשתות הקמעונאות הראשונות בסין והפכה לאחד הקמעונאים הבולטים במדינה עם כ-700 חנויות, כולל היפרמרקטים, סופרמרקטים וחנויות נוחות באזורי צפון, מזרח וצפון-מערב סין. בשנה האחרונה רכשה וו-מארט מספר רשתות סיניות, והיא מדורגת כיום במקום ה-11 בין רשתות הסופרמרקטים הפועלות בסין (כולל רשתות זרות).

וו-מארט תתקין מערכת מסונכרנת של יישומי תוכנה של ריטליקס, הכוללת את Retalix StoreLine בקופות ובמשרדי החנויות, בשילוב עם Retalix HQ StoreLine ו-Retalix Loyalty and Promotions במשרדים הראשיים של הרשת. סין היא השוק הקמעונאי השלישי בגודלו בעולם אחרי ארה"ב ויפאן.

על פי חברת המחקר הקמעונאי PlanetRetail, המכירות הקמעונאיות של מזון בערוצי שיווק מודרניים (סופרמרקטים ולא שווקים פתוחים) גדלו בסין ב-300% בין השנים 2000 ל-2005. חברת המחקר הסינגפורית Springboard Research מעריכה כי רשתות קמעונאיות בסין הוציאו ב-2006 1.13 מיליארד דולר על טכנולוגיות מידע, וכי הסכום הזה צפוי לגדול ל-3.1 מיליארד דולר עד 2010, בקצב ממוצע של 29% לשנה.

בחירתה של וו-מארט בריטליקס ממחישה שענף הקמעונאות בסין נכנס לשלב חדש בהתפתחות תשתית טכנולוגיות המידע שלו. על מנת לשרת טוב יותר את הלקוחות, הקמעונאים בסין מכירים בצורך להחליף את התוכנות שפיתחו בעצמם או שרכשו מספקים מקומיים ולהתקין במקומן יישומי תוכנה של ספקים בעלי שם עולמי. עם ריטליקס, וו-מארט תוכל לאמץ את שיטות העבודה הטובות ביותר בשירות לקוחות ובתפעול חנויות, לשפר את יכולת ההתרחבות שלה ולהפחית את המורכבות של סביבת ה-IT שלה.

"וו-מארט הובילה תמיד ביישום טכנולוגיות מידע מתקדמות בענף הקמעונאות בסין", אמר ד"ר פנג ז'יאנג לי, נשיא וו-מארט. "על ידי יישום הפתרונות של ריטליקס אנחנו יכולים ליהנות משיטות העבודה של ריטליקס בעסקי הקמעונאות בעולם, על מנת לשפר את היעילות התפעולית שלנו, ולמזג את הרכישות שלנו כך שנפיק את המירב מהסינרגיות שבהן".

"אנו שמחים מאוד שקבוצת וו-מארט, קבוצת הקמעונאות הצומחת במהירות בסין, בחרה בריטליקס", אמר בארי שקד, מנכ"ל ריטליקס. "ההסכם מהווה הצלחה גדולה לריטליקס בשוק הסיני התחרותי. אנחנו נשמח לחלוק עם וו-מארט את הניסיון הרב שצברנו בתחום הקמעונאות בעולם".

שותפתה הסינית של ריטליקס, חברת רינפאק שבסיסה בשנחאי, תספק לוו-מארט את שירותי האינטגרציה והתמיכה המקומיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה