שירלי פאר מונתה לסמנכ"לית שיווק ברשת המשביר לצרכן
רשת המשביר החדש לצרכן, הנמצאת בשליטת קבוצת רמי שביט, מינתה בימים אלה את שירלי פאר כסמנכ"לית השיווק והפרסום של החברה.
פאר, (35), היתה ב-4 שנים האחרונות בעלת חברה לייעוץ שיווקי והטמעת תהליכים אסטרטגיים. בין לקוחות החברה נמנו: רשת חנויות הנוחות AM-PM, רשת ההלבשה התחתונה Womenonly, רשת שרתון-הרודס, מלונות אלרוב- מצודת דויד, רשת מסעדות מוזס ועוד.
שנתיים לפני כן, שימשה פאר כמנהלת השיווק של רשת המשביר החדש לצרכן והקימה את מועדון הלקוחות club365 של הרשת. במסגרת תפקידה ניהלה ותכננה את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של החברה, תוך התמקדות בבניית המותג, שימור וטיפוח הלקוחות, התנהגות צרכנים, החלטות קניה במרחב הקמעונאי ועוד.
אסף בן דב, מנכ"ל משותף ברשת המשביר החדש לצרכן, מסר כי במסגרת המבנה הארגוני החדש של הרשת הוחלט להפריד את פונקצית השיווק ולמנות סמנכ"ל שיטפל ויתמחה בתחום השיווק והפרסום, אסטרטגיית מיצוב הרשת, טיפול שיווקי בתחומים השונים של המשביר החדש לצרכן, תוך התמקדות בניהול מועדון 365.
עוד מסר בן דב, כי החלטה זו התקבלה לאור האסטרטגיה של הרשת אשר שמה לה למטרה ליזום סינרגיה ושיתופי פעולה בין הרשת לחברות הבת של קבוצת המשביר החדש לצרכן, כמו חברת קשרי תעופה שנרכשה לאחרונה על-ידי הקבוצה וכן "מועדון 365 בע"מ", שגייסה ביוני אשתקד כ-70 מיליון שקל בהנפקת איגרות חוב בבורסה.
פאר הינה בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למינהל ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצ'סטר.