ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב הפרסום של "מימון ישיר"
חברת "מימון ישיר" מבית ביטוח ישיר בחרה במשרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער לטיפול בתקציב הפרסום שלה. היקף התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-9 מיליון שקל, במחירים ריאליים. כמשרד יחסי הציבור של החברה נבחר סנדיק קומיוניקיישן.
ערן וולף, מנכ"ל מימון ישיר, אמר כי הבחירה בברוקנר נטע יער ובסנדיק נבעה בין השאר בשל שילוב יכולות אסטרטגיות וקריאטיביות של האנשים הפועלים כל אחד בתחומו. לדבריו, "יחד איתם, צפויה מימון ישיר להפוך למובילה וקובעת סטנדרטים בתחומי האשראי הצרכני למכלול צרכי המימון של הפרט ומשפחתו.
טל ברוקנר, מנכ"ל משותף בברוקנר נטע יער מסר, כי הם שמחים ומודים למימון ישיר על הבחירה. לדבריו, "תחום האשראי הצרכני הוא אסטרטגי ובאמצעות הפעילות השיווקית של מימון ישיר, צריכת אשראי חוץ בנקאי רק תלך ותגדל".
קמפיין השקה ראשון
קמפיין ההשקה הראשון לשירותי "מימון ישיר" עלה אתמול (ד') וכולל סדרת סרטים באורכים שונים, שיציגו את המוצר החדש תוך הדגשת יתרונות השירות: קבלת מימון לרכישת רכב ביעילות, במהירות ובקלות. ססמת הקמפיין: "תגיד ג'ק - קבל שיק". החשקן שמוליק לוי נבחר לפרזנטור של המותג, המוכר מהסדרות: קצרים, של מי השורה הזאת ועוד.
עוד יכלול הקמפיין, בהיקף מוערך של כ-3 מיליון שקל, פרסום ברדיו ובאינטרנט ויימשך כחודשיים.