ריטליקס מכוונת לסין: עסקה עם הרשת הסינית הום-ביי

היקף העסקה מוערך במספר מיליוני דולרים. בחברה מציינים כי עסקה זו הינה יריית הפתיחה לזרם עסקאות צפויות עם גופים סיניים בטווח הקרוב
סיון איזסקו |

חברת ריטליקס , המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם, הודיעה היום כי רשת השיווק הסינית הום-ביי (בסינית האו ג'יאה מאי), אחת הרשתות המובילות בסין בתחום הציוד לבית ו"עשה-זאת-בעצמך" (DIY), בחרה בפתרונות של ריטליקס לקופות, למרכז הרשת ולניהול מועדון לקוחות.

הום-ביי מפעילה בשנחאי ובמזרח סין 60 חנויות, המציעות למכירה מגוון של כלי בית, כלי עבודה, ציוד וחומרים לגינון. הרשת מתכננת לפתוח יותר מ-400 חנויות בחמש השנים הקרובות.

הום-ביי תתקין מערכת משולבת של ריטליקס, הכוללת את תוכנת Retalix StoreLine בקופות ובמשרד האחורי ותוכנות Retalix HQ לניהול מרכז הרשת ו-Retalix Loyalty לניהול מועדון לקוחות במשרדים הראשיים של הרשת.

"בחרנו בריטליקס משום שהזדקקנו לפתרון ניהול קמעונאי שיסייע לנו לשמור על מעמדנו המוביל בתחרות העזה בשוק הקמעונאי הסיני", אמר לורנס יה, מנהל האופרציה של רשת הום-ביי. "הסינכרון המקוון בין פתרון הקופה לפתרונות מרכז הרשת של ריטליקס מאפשר לנו להגיב במהירות לציפיות של הלקוחות וכך לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות ואת שימור הלקוחות".

"השותפות שלנו עם הום-ביי היא צעד חשוב ביישום האסטרטגיה שלנו להרחבת העסקים שלנו בסין", אמר בארי שקד, מנכ"ל ריטליקס. "הניסיון המוכח שלנו באסיה והגמישות של הפתרונות שלנו מציבים את ריטליקס כשחקן משמעותי בשוק הקמעונאי הגדל במהירות בסין".

שותפתה הסינית של ריטליקס, חברת רינפאק שבסיסה בשנחאי, תספק להום-ביי את שירותי האינטגרציה והתמיכה המקומיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה