סטורנקסט מסכמת את שבועות: תנובה עלתה בנתחי השוק
דו"ח סטורנקסט שבדק את מכירות מוצרי החלב והגבינות בתקופת חג השבועות מראה, כי תשלובת החלב של תנובה היחידה מבין המחלבות שרשמה עליה בנתחי השוק בסך כולל של כ-2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. יתר המחלבות הגדולות - שטראוס וטרה - רשמו ירידה בנתחי השוק.
יצויין, כי הדו"ח מתייחס לכלל מכירות מוצרי החלב כולל מכירות במקרר ובמעדניה. כאמור, שטראוס רשמה השנה ירידה של 3.5% וטרה ירדה ב-0.2% בנתחי השוק לכלל מוצרי החלב ותחליפיו.
על-פי הדו"ח, בשבוע החג שבו התרכזו הקניות, רשמה תנובה השנה נתח שוק כספי של 56.9% לעומת 54.6% בשבוע המקביל אשתקד.
לדברי קובי אייזנר, סמנכ"ל מכירות תשלובת החלב של תנובה: "תנובה משקיעה מאמצים רבים על מנת לספק את הצרכן. אנו מרוצים מאוד מהתוצאות. בשלושת השבועות של מכירות החג נרתמו כל החטיבות בתשלובת החלב, ממכירות ועד שיווק על מנת להגיע לתוצאות הללו. הקונספט שמוביל אותנו בשנים האחרונות מול הצרכן הוא "חגיגה ישראלית" -חגיגת טעמים וחדשנות".