HOT משקיעה מיליון שקל בקמפיין לשירותי טריפל פליי
לאחר שהצליחה חברת הכבלים HOT בהחדרת שירותי האינטרנט המהיר והטלפוניה הקווית, וגייסה מעל ל-530 אלף מנויים לתשתית הפס הרחב ומעל ל-200 אלף מנויי טלפון, מכריזה HOT על כניסה לשלב שיווקי-אסטרטגי חדש.
מהלך זה מגובה במחקר שקיימה החברה, בו ציינו 69% מהנשאלים כי הם מעוניינים בחבילות "Triple Play" כדי לקבל הנחה בחשבון החודשי, בעוד 32% ציינו את היתרון במספר טלפון אחד לשירות לקוחות, ו-28% ציינו את ריכוז השירותים אצל ספק אחד.
בתוך כך, החליטה HOT לצאת במהלך שיווקי-אסטרטגי חדש להגברת המודעות בציבור לשירות ה-"Triple Play", תוך מתן דגש לחיבור מנויים קיימים וחדשים כאחד, לשלושת שירותי התקשורת שהחברה מציעה: טלוויזיה רב ערוצית, אינטרנט מהיר וטלפוניה. לדברי החברה, מטרת המהלך החדש, ליצור עבור הלקוח את החיבור הטבעי בין שלושת השירותים, כשהחיבור יאפשר להם חיסכון משמעותי בהוצאות המשפחתיות על שירותי תקשורת.
לצורך הובלת המהלך במדיה נבחרה ג. יפית המייצגת היטב את הפשטות והישירות תוך הצגת היתרון של חבילת ה"Triple Play" והחיסכון הכספי. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בעיתונות וברדיו ועלותו מוערכת בכמיליון שקל. במקביל, אומרים בהוט, כי ההצעות השיווקיות וחבילות התמחור הותאמו ללקוחות, על מנת להגדיל באופן משמעותי את היצע חבילות ה-"Triple Play".
ראוי לציין, כי בישראל, חברת HOT היא היחידה המשווקת את חבילות ה-" Triple Play". חבילות הטריפל פליי נמכרות במחיר התחלתי של 249 שקל לכל שלושת השירותים (טלוויזיה, אינטרנט וטלפון קווי), תלוי בסוג החבילה.