דיאטה בשוק המקצועי: טרה משיקה סדרת מוצרי לייט חדשה
מהפכת הבריאות חודרת גם לשוק המקצועי ויצרנית מוצרי החלב "טרה" מנצלת את ההזדמנות העסקית ומשיקה סדרה חדשה וייחודית של מוצרי לייט למגזר זה.
במסגרת המהלך, תשיק טרה לראשונה בישראל עבור השוק המקצועי גבינות קרם שמנת 5% שומן בטעמים טבעי/זיתים וחמאה קלה במנה אישית של 10 גרם. בנוסף, תשיק גבינה צהובה לייט 9% באריזת 2 ק"ג פרוסות, ומשקה יוגורט מועשר באומגה 3 בטעם תות בבקבוק 1.5 ליטר. המוצרים החדשים מצטרפים למגוון המוצרים שמחלבת טרה מציעה לשוק המקצועי עד כה, כגון: שמנת מתוקה, גבינות לאפייה, גבינות צהובות, גבינות שמנת, קוטג' ועוד.
שוק מוצרי החלב בתחום המקצועי מהווה כ-15-20 אחוז מענף החלב בישראל. המהלך ילווה בקמפיין פרסום בשוק המקצועי (בתי קפה, מסעדות, בתי מלון) ופעילות קד"מ.
הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק טרה: "ההחלטה לפנות לשוק המקצועי נבעה מתוך צורך קיים של חברות קייטרינג ומוסדות שונים, כגון: בתי קפה, מסעדות ובתי מלון, במוצרים בריאים יותר לקהל הסועדים. חלק מטרנד הבריאות, הצרכן הישראלי מעוניין במוצרים בריאים יותר ודלי קלוריות גם במפגשים מחוץ לבית. סדרת מוצרי הלייט החדשה עוצבה והותאמה לצורכי המטבח המקצועי ותאפשר לשלב בתפריט הבוקר ארוחות בריאות מגוונות וטעימות".