קניון חיפה הגדול ישקיע 4.5 מיליון ש' בפרסום ב-2007

הפרסום באמצעות "צור-חכמון"
אפרת אדיר |

"קניון חיפה הגדול", הנמצא בבעלות דלק נדל"ן (51%) ובניהול חברת "יובלים", המתמחה בניהול, שיווק ותכנון קניונים ומרכזים מסחריים, ישקיע כ-4.5 מיליון שקל בתקציב הפרסום השנתי ב-2007.

משרד הפרסום "צור-חכמון" מטפל בתקציב הפרסום של הקניון.

לדברי ישראל ויזל, מנכ"ל "קניון חיפה הגדול", הגידול הניכר בתקציב השיווק למטרות הפרסום השיווק והאירועים נובע כחלק מתמהיל השיווק החדש, כל זאת תחת שרביטה של החברה המנהלת את הקניון, חברת "יובלים", מזה כשנה, ששמה לה כמטרה עיקרית לענות על מקסימום צרכים של לקוחות עם מקסימום היצע ייחודי באמצעות פעילויות ובילוי לכל גיל. "אסטרטגיה זו נובעת מתוך המטרה שעוצבה, לעגן את "קניון חיפה הגדול" כקניון החזק ביותר, המגוון ביותר שעונה על מקסימום צרכים, הפועל באזור הצפון, על מנת שיהווה מקום ייחודי ואטרקטיבי שמושך קהל רב". בחג הפסח הקרוב, יארח הקניון את המופע "כל העולם קרקס" - מופע מרהיב של לוליינים, אקרובטים, מעופפים, ליצנים ועוד.

פעילות נוספת שנעשית בקניון היא הקמתו של "יריד המותגים המתחלף", יריד קבוע כל השנה, המשנה פניו מעת לעת ומהווה מוקד משיכה מרכזי, בו מוצעים מבצעים ייחודיים ממגוון חנויות האפנה והטקסטיל הפועלות בקניון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה