לאומי שילם 3 מיליון ש' למטריקס למערך סליקה

המערך מיועד לפעילות לאומי CHECK ומבוסס על מערכת ה-ERP תפנית של מטריקס
שי פאוזנר |

חברת מטריקס סיימה לאחרונה פרוייקט לפיתוח והקמת מערכת אינטרנטית לניהול סליקה וטרנזקציות בחברת לאומי צ'ק, המבוססת על מערכת ה-ERP תפנית של מטריקס. לאומי CHECK, חברת בת של לאומי קארד, מציעה לבתי העסק פתרונות ניכיון צ'קים של כל הבנקים, סליקת צ'קים והבטחת פרעונם. היקף העסקה נאמד בכ-3 מליון שקל.

מטריקס הקימה עבור לאומי צ'ק מודול ייעודי לקליטה וניהול העסקים האגורים במערכת. המודול המרכזי של המערכת מטפל בכל הכרוך בסליקת הצ'קים, ובכלל זה קליטת הצ'ק לאחר שעבר סריקה, הזנה אוטומטית של נתוני הצ'ק כמו: שם נותן הצ'ק, תאריך, בנק, היקף הסליקה, שם בית העסק בו ניתן הצ'ק ועוד. במערכת עושים שימוש עשרות משתמשים.

באמצעות תפנית יכולים בלאומי צ'ק לנהל ולעקוב אחר כל פעילות סליקת הצ'קים וניכיונם, לבצע חיתוכים על פי אזורים, מועדי תשלום, צ'קים חוזרים וכדומה. המערכת משמשת גם לביצוע ובקרת גביה.

לדברי אייל שמעוני, מנכ"ל לאומי צ'ק, המערכת של מטריקס מאפשרת לנו לנהל את פעילות הליבה שלנו ולצפות און-ליין בכל הפעילות הקשורה לסליקה וניכיון הצ'קים. "מצאנו את המערכת של מטריקס כמערכת מלאה העונה לצרכים שלנו, מאפשרת לנו ולבתי העסק המקבלים מאיתנו שירותים לקבל מידע בזמן אמת ולהפיק דוחות רלוונטיים". מנחם ניסנבוים, מנהל חטיבת השירותים העסקיים במטריקס, אמר: "פיתחנו במערכת תפנית מודולים ייעודיים עבור עסקים המנהלים שירותי גביה, ניכוי וסליקה, המאפשרת הן לחברה והן ללקוחותיה לצפות בזמן אמת בנתונים פיננסים רלוונטיים. על לקוחות תפנית נמנים למעלה מ- 250 מן הארגונים המובילים בישראל, ביניהם: גמא ניהול וסליקה, אלבר, סאני אלקטרוניקה, אונ' בן גוריון, ישרכרט, שקם אלקטריק, רשת משען, שילב, UMI ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה