למ"ס: המכירות ברשתות השיווק גדלו ב-4.8% בסוף 2006

זאת בשלושת החודשים האחרונים של שנת 2006. גם במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה עלייה של 3.7% בחודשים אלה
אפרת אדיר |

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת מדי 3 חודשים נתונים על המכירות של רשתות השיווק. מבדיקה של בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2006 נרשמה עלייה, במחירים קבועים, של 8.7% בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק.

זאת, לעומת שלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר 2006 בהם נרשמה ירידה, במחירים קבועים, של 1.2% בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק.

גם במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על פי נתוני המגמה עלייה, במחירים קבועים, של 3.7% בחישוב שנתי בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2006, לאחר ירידה של 3.2% בשלושת החודשים יולי-ספטמבר 2006.

בסיכום שנת 2006 גדלו סך המכירות של רשתות השיווק ב-4.8%, במחירים קבועים, בהשוואה לשנת 2005. זאת בהמשך לעלייה של 5.2% בשנת 2005.

יצויין, כי נתונים אלה, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.

כמו כן, ההגדרה של רשת שיווק היא מספר חנויות (לפחות 3) של אותה רשת המוכרות מוצרים מכל ענפי המסחר, כולל מזון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה