דש אייפקס מותיר המלצתו על פוקס במחיר יעד של 46 שקל

בבית ההשקעות מציינים כי פוקס ממשיכה ביישום מוצלח של אסטרטגיית הצמיחה שלה, המתבססת הן על צמיחה בשוק המקומי והן על הרחבת רשת החנויות בחו"ל, ומעריכים, כי פוקס תציג בשנת 2007 הכנסות של כ-647 מיליון שקל
סיון איזסקו |

דש אייפקס ניירות ערך מפרסמת היום סקירה על חברת פוקס , בה היא מותירה את המלצתה על "קניה" במחיר יעד של 46 שקל למניה, הגבוה בכ-18% ממחירה כעת.

בדש מציינים כי הרבעון הרביעי היה חזק ביותר בתעשיית האופנה המקומית ומעריכים, כי פוקס תפרסם דו"ח חיובי מאד לרבעון האחרון של 2006, אשר צפוי להסתיים עם מחזור של כ- 168 מיליון שקל, גידול של כ- 27% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

האנליסט, אורי כהן מדגיש כי בין הגורמים השונים שהביאו אותו להמליץ על המניה ניתן למנות את:

1. המשך השיפור בשוק המקומי - פוקס ממשיכה לצמוח בשוק המקומי, למרות הרוויה השוררת בו. מכירות החברה בישראל בשנת 2006 צפויות להסתכם בכ- 518.5 מיליון שקל, גידול של כ- 18% בהשוואה לשנת 2005. החברה ממשיכה לצמוח במכירות בחנויות זהות (same store sales) בכל מותגיה, הנובע הן "מדם חדש" שזרם לחברה בעקבות מינויים חדשים של מעצבים ומנהלים בדרגי ביניים והן מהשקת קולקציות מוצלחות וקמפיינים שיווקיים מוצלחים.

2. פוטנציאל רב בחו"ל - החברה פתחה בסין למעלה מ- 50 חנויות פוקס במתכונת של חנות בתוך חנות בבתי כלבו שונים. כמו כן החברה פועלת ברוסיה בהפעלה ישירה, אשר הינה בעלת רמת סיכון גבוהה יותר, אך מנגד, בעלת פטנציאל רווח משמעותי יותר.

3. החברה הודיעה בסוף אוגוסט 2006, על רכישת 50% מחברת בילי-האוס, אשר הינה בעלת הזיכיון למכירת מוצרי "Billabong" ו- "Reef" בישראל ולה מכירות שנתיות של כ- 25 מיליון שקל ורווח לפני מס של כ- 10.5 מיליון שקל. בנוסף, מנהלת החברה מו"מ לרכישת 50% מרשת Laline, המפעילה רשת חנויות לממכר סבונים, נרות, שמנים, תכשירי אמבט ועוד. לצד מו"מ זה, בוחנת החברה רכישה של רשתות נוספות.

4. מאזן חזק ויציב - לחברה מאזן חזק ויציב, הונה העצמי של פוקס, הסתכם בסוף הרבעון השלישי של 2006 לכ- 293 מיליון שקל, המהווים כ- 64% מסך מאזנה.

5. מדיניות חלוקת דיבידנד בשיעור של לפחות 50% מהרווח.

אודות פוקס

פוקס עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק של בגדים ואביזרי אופנה תחת שם המותג - FOX. השיווק מתבצע באמצעות רשת חנויות צומחת בפריסה ארצית, הן בהפעלה ישירה והן באמצעות זכיינים וכן במכירה לקמעונאים וסיטונאים, בכ- 400 נקודות מכירה ברחבי הארץ שאינן חנויות של פוקס. רשת החנויות בישראל נמצאת בתנופת צמיחה ומונה נכון לסוף שנת 2006 164 חנויות. החל משנת 2004, פועלת החברה גם באמצעות זכיינים בחו"ל. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב החל מאפריל 2002 תחת הסימול "פוקס".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה