450 אלף דולר לקמפיין מבצע ביטוח ישיר ומוטורולה
יעלה בטלוויזיה וברדיו ל-3 שבועות ויעסוק במתנה של אוזניית בלוטות' לכל רוכש ביטוח מקיף
ביטוח ישיר ומוטורולה החלו מבצע במלווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון" תחת הסיסמה: "לשלם יותר זה פשע". הקמפיין כולל טלוויזיה ורדיו ויימשך שלושה שבועות. היקף הקמפיין מוערך בכ-450 אלף דולר.
במבצע הוא מבצע מיוחד ללקוחות חדשים בלבד. על פי תנאיו, כל הרוכש במהלך חודש ינואר, ביטוח מקיף וחובה יקבל אוזניית בלוטות' מתקדמת וחדשנית מתוצרת מוטורולה במתנה. המבצע בתוקף עד ה-1 בפברואר 2007. האוזניה תשלח לבית הלקוח על ידי חברת מוטורולה בסיום המבצע.
בחברה מסרו כי מדובר באוזניית בלוטות' (Bluetooth) חדשה מבית מוטורולה, המאפשרת 8 שעות שיחה או 200 שעות המתנה; שוקלת 17 גרם בלבד; פועלת בטווח של עד 10 מטר.