Allmarketing ישיק ביריד הזכיינות ערוצי תוכן חדשים

פורטל השיווק משיק בצורה עצמאית את שירותי התוכן שהוא מציע מתוך מטרה לעניין את השוק העסקי-שיווקי במדיום זה; בשנה שעברה נמצאו 3 זכיינים לרשת ג'וסלנד, זכיין לגלידות "ברוויסימו" וזכיינים לרשת "אפרודיטה"
אפרת אדיר |

פורטל השיווק Allmarketing בחר להציג את השינויים שביצע לאחרונה באתר בביתן מיוחד שיקים ביריד הזכיינות הבינלאומי שיתקיים בשבוע הבא (24-25 באוקטובר) בגני התערוכה בתל אביב.

בין השינויים והתוספות שיציג הפורטל, תופס הסלוגן החדש-"כי הכל בחיים זה שיווק", את המקום המרכזי.

באתר אומרים, כי "הסלוגן החדש מבטא את התפיסה הותיקה של האתר כזירת ההתרחשות המרכזית של עולם השיווק, הפרסום והעסקים ועם זאת, זירה קשובה ומתחדשת בהתאם לרוח השינויים הרבים המתרחשים בעולם השיווק".

"השינויים באתר אינם עומדים להיות רק במיתוג אלא גם ובעיקר בשירותי התוכן העומדים להתווסף לפורטל", אומר אורן בסון, מנכ"ל הפורטל "ביריד גם יוצגו שינויים במבנה האתר ותוספות חיוניות כמו לוח לימודי השיווק הגדול במדינה ושירותי סקירות שוק ענפיות בשיתוף פעולה עם החברה הגדולה בתחום CIA. הכל במטרה להצדיק את מעמדנו כפורטל שיווק מוביל".

יריד הזכיינות הבינלאומי מתקיים השנה זו השנה השנייה בישראל ומושך אליו 90 חברות, 40 מהן מחו"ל שבאות בניסיון לאתר זכיינים, מזכים ושותפים עסקיים למטרות שונות.

יריד הזכיינות מתקיים זה 25 שנה בארה"ב ואירופה ונערך בארץ ביוזמת חברת g.i.f.t שבבעלות איש העסקים היהודי-צרפתי, אלברט בן-עמרם.

בין החברות הישראליות שנרשמו ליריד ומחפשות זכיינים להתרחבות: רשתות האופנה הוניגמן קידס, TNT ואפרודיטה, חברת הנדל"ן "אל הנכס" וביוטי קולג' - רשת בתי ספר ללימוד מקצועות היופי. כמו כן צפויות להשתתף חברות מספרד, אוסטרליה וארה"ב וכן יועצים בתחום הזכיינות.

סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של חברת g.i.f.t, עו"ד דודי בן דוד, אומר כי האירועים בצפון יצרו חשש מסוים לביטולים, אולם כמה משתתפים ששקלו את בואם לארץ, הודיעו כי יגיעו, לאור הרגיעה. בין החברות האמריקאיות שיגיעו חברת הפיצה "פאפא ג'ונס", חברת מוצרי היופי Secrets Glamourומועדוני הכושר Bally Total Fitness.

בשנה שעברה התבצעו בעקבות היריד עסקאות לא מעטות. בין היתר, אומר בן דוד, נמצאו שלושה זכיינים חדשים לרשת ג'וסלנד, זכיין ומספר לקוחות חדשים לגלידות "ברוויסימו", זכיינים לרשת ההלבשה התחתונה "אפרודיטה" וכן זכיין לרשת המספרות והסלונים הבינלאומית דסאנג', העומדת לפתוח סניף ראשון בארץ.

g.i.f.t משקיעה בארגון היריד כ-300 אלף יורו ומשתפת פעולה עם שגרירויות ארה"ב וצרפת, איגוד לשכות המסחר, הרשות לעסקים קטנים, המרכז לקידום זכיינות ומכון הייצוא.

במהלך היריד ייערכו כנסים בנושאי פתרונות פיננסיים ופתרונות טכנולוגיים לעסקים קטנים ובינוניים

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ידין ענתבי
צילום: בנק הפועלים

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה

צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?

מנדי הניג |

ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.

מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.  

דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.    

המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.


המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל. 


ידין ענתבי
צילום: בנק הפועלים

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה

צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?

מנדי הניג |

ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.

מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.  

דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.    

המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.


המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל.