Allmarketing ישיק ביריד הזכיינות ערוצי תוכן חדשים

פורטל השיווק משיק בצורה עצמאית את שירותי התוכן שהוא מציע מתוך מטרה לעניין את השוק העסקי-שיווקי במדיום זה; בשנה שעברה נמצאו 3 זכיינים לרשת ג'וסלנד, זכיין לגלידות "ברוויסימו" וזכיינים לרשת "אפרודיטה"
אפרת אדיר |

פורטל השיווק Allmarketing בחר להציג את השינויים שביצע לאחרונה באתר בביתן מיוחד שיקים ביריד הזכיינות הבינלאומי שיתקיים בשבוע הבא (24-25 באוקטובר) בגני התערוכה בתל אביב.

בין השינויים והתוספות שיציג הפורטל, תופס הסלוגן החדש-"כי הכל בחיים זה שיווק", את המקום המרכזי.

באתר אומרים, כי "הסלוגן החדש מבטא את התפיסה הותיקה של האתר כזירת ההתרחשות המרכזית של עולם השיווק, הפרסום והעסקים ועם זאת, זירה קשובה ומתחדשת בהתאם לרוח השינויים הרבים המתרחשים בעולם השיווק".

"השינויים באתר אינם עומדים להיות רק במיתוג אלא גם ובעיקר בשירותי התוכן העומדים להתווסף לפורטל", אומר אורן בסון, מנכ"ל הפורטל "ביריד גם יוצגו שינויים במבנה האתר ותוספות חיוניות כמו לוח לימודי השיווק הגדול במדינה ושירותי סקירות שוק ענפיות בשיתוף פעולה עם החברה הגדולה בתחום CIA. הכל במטרה להצדיק את מעמדנו כפורטל שיווק מוביל".

יריד הזכיינות הבינלאומי מתקיים השנה זו השנה השנייה בישראל ומושך אליו 90 חברות, 40 מהן מחו"ל שבאות בניסיון לאתר זכיינים, מזכים ושותפים עסקיים למטרות שונות.

יריד הזכיינות מתקיים זה 25 שנה בארה"ב ואירופה ונערך בארץ ביוזמת חברת g.i.f.t שבבעלות איש העסקים היהודי-צרפתי, אלברט בן-עמרם. בין החברות הישראליות שנרשמו ליריד ומחפשות זכיינים להתרחבות: רשתות האופנה הוניגמן קידס, TNT ואפרודיטה, חברת הנדל"ן "אל הנכס" וביוטי קולג' - רשת בתי ספר ללימוד מקצועות היופי. כמו כן צפויות להשתתף חברות מספרד, אוסטרליה וארה"ב וכן יועצים בתחום הזכיינות. סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של חברת g.i.f.t, עו"ד דודי בן דוד, אומר כי האירועים בצפון יצרו חשש מסוים לביטולים, אולם כמה משתתפים ששקלו את בואם לארץ, הודיעו כי יגיעו, לאור הרגיעה. בין החברות האמריקאיות שיגיעו חברת הפיצה "פאפא ג'ונס", חברת מוצרי היופי Secrets Glamourומועדוני הכושר Bally Total Fitness. בשנה שעברה התבצעו בעקבות היריד עסקאות לא מעטות. בין היתר, אומר בן דוד, נמצאו שלושה זכיינים חדשים לרשת ג'וסלנד, זכיין ומספר לקוחות חדשים לגלידות "ברוויסימו", זכיינים לרשת ההלבשה התחתונה "אפרודיטה" וכן זכיין לרשת המספרות והסלונים הבינלאומית דסאנג', העומדת לפתוח סניף ראשון בארץ. g.i.f.t משקיעה בארגון היריד כ-300 אלף יורו ומשתפת פעולה עם שגרירויות ארה"ב וצרפת, איגוד לשכות המסחר, הרשות לעסקים קטנים, המרכז לקידום זכיינות ומכון הייצוא.

במהלך היריד ייערכו כנסים בנושאי פתרונות פיננסיים ופתרונות טכנולוגיים לעסקים קטנים ובינוניים

עבור ALLMARKETING, אשר עיקר קהל היעד שלו הוא הפלח העיסקי/ שיווקי/ פרסומי, יריד הזכיינות מהווה הזדמנות להציג את השינויים אותם הוא עובר בימים אלו, כאשר המטרה העיקרית היא חשיפת האתר למעוניינים ברכישת שירותי התוכן המשודרגים של האתר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה