צוברים מיילים בלופטהנזה ומקבלים מתנות מהדיוטי פרי
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון וחברת התעופה לופטהנזה יוצאות במהלך שיווקי ללקוחות החברה ומציעות מגוון מוצרים מתחום הבישום, קוסמטיקה, משקאות וטבק בתמורה לצבירת מיילים במועדוני Miles&More של חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה.
השת"פ כולל בנוסף לנוסעי לופטהנזה, גם חברות נוספות החברות בברית הכוכבים STAR ALLIANCE- אוסטריאן אירליינס, לוט-נתיבי האוויר הפולנים וסוויס.
ההטבה ניתנת ללקוח בדרך הבאה: חברת ג'יימס ריצ'רדסון מפעילה תקשורת אלחוטית דרך שרת האינטרנט של חברת לופטהנזה ומאפשרת את קריאת כרטיס החבר של הנוסע ובכך ניתן לאמוד באופן מדויק על מספר המיילים שהנוסע צבר. תרגום המיילים מתבצע באמצעות תעריף של 270 מייל השווים לדולר אחד.
חגית בכר, סמנכ"ל סחר ושיווק בדיוטי פרי- ג'יימס ריצ'רדסון, מסרה, כי "מהלך שיווקי זה מהווה כברת דרך בהשקת השירות החדשני. ניהול חשבון מיילים עובר ושב בדיוטי פרי מהווה אופציה נוחה ביותר עבור המבקרים בדיוטי פרי. המהלך החדש מקנה את השירות הכי מהיר, הכי זמין, וכמו תמיד הכי זול".
בכר מוסיפה, כי "מהלך זה מהווה מרכיב חשוב עבור ציבור התיירים אשר יוכלו לנצל את היקף הדולר הנמוך בעבור תמורה מלאה פלוס לכל קנייה".
עפר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל, אמר: "שיתוף הפעולה בינינו ובין רשת ג'יימס ריצ'רדסון הופך את הטיסה עם לופטהנזה לכדאית עוד יותר עבור הנוסעים שלנו, שיהנו מעתה מאפשרות להשתמש במיילים שנצברו כדי לקבל תמורתם מגוון של מוצרים פטורים ממכס. זוהי פעם ראשונה שהנוסעים שלנו יוכלו להשתמש במיילים עוד בטרם צאתם מהארץ וליהנות מחסכון כספי משמעותי". לדברי קיש, במועדוני הנוסע המתמיד של MILES AND MORE חברים יותר מ-140,000 לקוחות ישראלים.