כלל ביטוח: החשיפה לענף המזון והצריכה זינק ב-30%

הסיבה העיקרית היא הארכת ימי אשראי בעקבות מלחמת לבנון השניה. בנוסף, יש צמיחה עונתית במספר העסקאות בגין הגידול בקניות לקראת החגים
אסף מליחי |

היקף החשיפה של ביטוחי אשראי לענף המזון ומוצרי צריכה זינק ב-30% בחודשים האחרונים, כך נמסר מחברת כלל ביטוח אשראי ( כלל עסקי ביטוח ). הסיבה העיקרית היא הארכת ימי אשראי בעקבות מלחמת לבנון השניה. בנוסף, יש צמיחה עונתית במספר העסקאות בגין הגידול בקניות לקראת החגים.

חיים כהן, מנכ"ל כלל ביטוח אשראי, אמר כי החברה נעתרה לפניות של לקוחות שביקשו להאריך את תקופת ימי האשראי בעקבות מצב הלחימה בצפון בחודשים יולי ואוגוסט, אך הארכת תקופת האשראי לקבוצת לקוחות גדולה יחסית היא מצב חריג. "העליה בחשיפות מובילה לביקושים לביטוחי אשראי, ולביצוע עסקאות פקטורינג הנובעות מן הצורך של הלקוחות להשיג מימון להמשך פעילותם השוטפת", אמר כהן.

חברת כלל ביטוח אשראי, מחטיבת כלל מימון וביטוחי אשראי, מבטחת בתי עסק ויצואנים מפני אי עמידה בתשלומים או חדלות פרעון של לקוחותיהם. החברה, בבעלות משותפת של קבוצת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים ו-ATRADIUS העולמית, עוסקת בביטוח סיכוני סחר חוץ מסחריים ופוליטיים, ביטוח אשראי בשוק המקומי וערבויות ביצוע, ומציעה פתרונות מימוניים למבוטחיה. החברה מבטחת מאות חברות המוכרות בלמעלה מ-110 מדינות ברחבי העולם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה