ניו-פארם בקמפיין חג חדש בהשקעה של 2.5 מיליון שקל
הקמפיין, תחת הסיסמא: "100 בשמים ב-100 שקל", יעלה בטלוויזיה, עיתונות ארצית ובאינטרנט
אור אבני, סמנכ"לית השיווק של רשת ניו-פארם, הודיעה היום (ב') על השקת קמפיין חג חדש בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל, תחת הסיסמה: "100 בשמים ב-100 שקל". הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה בערוץ 2 ו-10, פרסום בעיתונות ארצית, מגזינים, תשדיר רדיו וקמפיין בפורטלים מובילים באינטרנט. קמפיין הטלוויזיה יעלה מחר (ג') באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, ויציג את חגיגת המבצעים ברשת בחודש ספטמבר, בדגש על מבצע החג המוביל "בשמים בכל מחיר", במסגרתו נמכרים למעלה מ-100 בשמים מובילים ב-100 שקל בלבד. חגיגת המבצעים תמשך עד 04.10.06 בכל 46 סניפי רשת ניו-פארם ברחבי הארץ.