תנובה שף: גידול של 40 מ' ש' במכירות המחצית ה-1

עיקר הגידול מיוחס לעלייה במכירות החברה בבשר בקר קפוא מיובא, מוצרי עוף של מאמא עוף ומוצרי חלב
שרות Bizportal |

תנובה שף, החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על גידול של 40 מליון שקל בסיכום מכירות החציון הראשון של שנת 2006, לעומת החציון המקביל אשתקד. לדברי החברה, מדובר על הישגי שיא במכירות החברה במחצית הראשונה של השנה, המהווים גידול דרמטי של 12.5%.

עיקר הגידול מיוחס לעלייה במכירות החברה בתחומים הבאים: בשר בקר קפוא מיובא, שמכירותיו גדלו בהיקף של 44%; מוצרי עוף של מאמא עוף, עם מכירות בגידול של מעל 30%, וגידול של כ-20 מליון שקל במכירות מוצרי חלב.

העלייה במכירות החברה נובעת בין היתר מגידול במכירת מוצרים חדשים ייעודיים למגזר המוסדי, פרי פיתוחה של "תנובה שף", המהווים מענה לצורכי הלקוחות כגון: סוגים נוספים של בשר קפוא, פתרונות בתחום השניצלים המוכנים, וגבינות מיוחדות לקונדיטוריות ובתי קפה.

איריס פיין, מנכ"ל תנובה שף מסרה, כי "הגידול במכירות שהסתמן בחציון הראשון של השנה, הינו פועל יוצא של המאמץ התמידי שעושה תנובה שף להתאמת פתרונות ייעודיים למגוון לקוחותיה מתוך למידה ממוקדת של צורכיהם בהתאם לתחומי התמחותם."

פיין הוסיפה, "כמו כן ניתן לציין, כי הגידול שנרשם בתקופה המדוברת במצבת הלקוחות במגזר ההסעדה ובתי הקפה המהווים נדבך מרכזי בלקוחותינו, השפיע אף הוא על סך המכירות והוביל להרחבת מכירותינו במגזר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה