"אדום-אדום" מעכשיו גם בשוק המוסדי בשיווק תנובה שף

שיווק מוצרי הבשר הטרי של תנובה לשוק המוסדי מוערך בהיקף כספי של כ-20 מיליון שקל
אפרת אדיר |

מיד עם כניסתם של מוצרי "אדום אדום" של תנובה לדוכני הבשר הטרי של חטיבות שופרסל ביג ושופרסל שלי בהשקעה של 10מיליון שקל, מודיעה היום (ד') תנובה על כניסתה לשוק המוסדי בשיווק מוצרי הבשר הבקר הטרי "אדום אדום" באמצעות חברת תנובה שף, החטיבה המתמחה של הקונצרן בשוק המוסדי.

להערכת החברה, שיווק המוצרים לשוק המוסדי נאמד בהיקף כספי של כ-20 מיליון שקל.

תחילת שיווק המוצרים צפויה בחציון הראשון של 2007, זאת לאחר ביסוס מערך ההפצה של החברה להובלת המוצרים והפצתם בהתאם לקריטריונים המחמירים של שיווק מוצרי בשר בקר טרי בישראל, כפי שנקבעו על ידי משרד הבריאות.

מוצרי בשר הבקר הטרי "אדום אדום", הושקו בישראל לפני כשנה, כאשר בהקמת המפעל הושקעו 160 מיליון שקל. המפעל מציע לראשונה לציבור הישראלי בשר בקר טרי ארוז במדפי הרשתות, כמקובל במדינות רבות בעולם.

לדברי החברה, עם תחילת שיווק המוצרים גם בשוק המוסדי, יוכלו גם לקוחות השוק המוסדי בישראל ובכללם בתי מלון ומסעדות, להשתמש במוצרי בשר בקר טרי כשר, אשר לא עברו תהליך הקפאה או הפשרה, ומיוצרים תוך עמידה בקריטריונים המחמירים וייצור בסטנדרטים בינלאומיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה