מטריקס רוכשת את Effect CRM תמורת 10 מיליון שקל

אפקט תפעל כחברה בת מתמחה במערכות ניהול קשרי לקוחות CRM מבוססות מיקרוסופט.
אסף מליחי |

מטריקס, חברת שירותי ה-IT הישראלית, הודיעה כי היא רוכשת את חברת אפקט (Effect CRM) תמורת 10 מיליון שקל במזומן. כמו כן, כולל הסכם הרכישה תמורות נוספות שישולמו למוכרים כפונקציה של עמידה ביעדים עסקיים. בעקבות הרכישה אפקט תמשיך לפעול לאחר הרכישה כחברה בת בבעלות מלאה של מטריקס, תחת ניהולם של מייסדי החברה, המנכ"ל יוסי חיימוב וסמנכ"ל הטכנולוגיות וה-CTO מיקי איטין.

אפקט הנה שותפה אסטרטגית של מיקרוסופט בתחום מערכות CRM, הפועלת בשוק הישראלי ובחו"ל ומתמחה ביישום והטמעה של פרויקטי CRM על פלטפורמת Dynamics CRM 3.0 של מיקרוסופט, ובפיתוח מוצרים משלימים ופתרונות ורטיקליים לפלטפורמה זו.

שני פתרונות פרי פיתוחה של אפקט, הזוכים להצלחה רבה, הם IT Help desk לניהול מערכי תמיכה פנים ארגוניים ו-Dynamics E Finance - פתרון ייעודי לשוק ההון הנותן מענה לקרנות נאמנות, קופות גמל וחברות השקעות, ומאפשר להן שימור והרחבת חוג לקוחותיהם.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, אמר: "כבר היום מטריקס היא מובילת שוק עם מספר ההתקנות הרב ביותר של מערכות CRM. הצטרפותה של אפקט המתמחה במיקרוסופט CRM היא נדבך נוסף בהרחבת יכולותינו היישומיות ומיצובנו המוביל בתחום ה-CRMבישראל, ומנוע צמיחה לשוק הבינלאומי. פעילותה של אפקט כחברה-בת של מטריקס, תוך שמירה על מסגרתה הניהולית והמקצועית הקיימת, תבטיח ללקוחות מיקוד מקצועי תוך הישענות על הידע, הניסיון והאיתנות של מטריקס. אנו שותפים להערכת גרטנר לפוטנציאל הצמיחה המהיר של פתרונות מיקרוסופט CRM וצופים, כי תוך שלוש שנים יגיע היקף המכירות של מוצרי Dynamics CRM ל-30 מיליון שקל בשנה".

לדברי יוסי חיימוב, מנכ"ל אפקט: "תוך שנתיים בלבד מהקמתה הפכה אפקט לגורם דומיננטי בשוק ה-CRM בישראל, עם הכרה שאין דומה לה ממיקרוסופט העולמית וממיקרוסופט ישראל, ועתה מחברת ה-IT המובילה בישראל, מטריקס. כל אלה הם אות כבוד לכיוון בו בחרנו וליכולות המקצועיות שלנו, שאין דומה להן בשוק ה-CRM בישראל בסביבת מיקרוסופט. הגיבוי של מטריקס, הצוות המקצועי המנוסה, הידע שצברנו ומערך הקשרים העסקיים שלנו עם מיקרוסופט – כל אלה יוצרים תשתית להרחבת פעילותנו העסקית בישראל ובחו"ל". עינת שמעוני, VP ואנליסטית בכירה ב-STKI המסקרת את תחום ה- CRM, אומרת כי שוק ה-CRM הישראלי צפוי לגדול בשנים הקרובות באופי שונה משהיה עד עתה, בעיקר בתחום הארגוני, כאשר השוק מחפש פתרונות ממוקדים, ופחות מערכות קשרי לקוחות כוללות ברמה כלל-ארגונית. "מיקרוסופט נתפסת בעיני ארגונים רבים כגורם מתאים ביותר לתת מענה לשוק זה", אומרת שמעוני.

הפתרונות המיוצגים ונתמכים על ידי מטריקס דורגו בכנס STKI האחרון, שסיקר את שוק ה-IT המקומי, כמובילים את שוק ה- CRM המקומי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה