גלר נסיס-ליאו ברנט יטפל בתקציב הפרסום של ORS

עמוס לוזון, מנכ"ל ORS: "ההחלטה לעבוד עם משרד פרסום חיצוני היא שינוי וחידוש נוסף אותו עוברת הקבוצה"
אפרת אדיר |

עמוס לוזון, מנכ"ל ORS, הודיע היום (א') על בחירת משרד גלר נסיס-ליאו ברנט, כמשרד הפרסום של הקבוצה. היקף התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל.

לוזון מסר עוד כי "ההחלטה לעבוד עם משרד פרסום חיצוני היא שינוי וחידוש נוסף אותו עוברת הקבוצה, מהלך המהווה השלמה לשינוי הניהולי אסטרטגי שבא לידי ביטוי גם בתחום השיווק".

עוד לדבריו, הבחירה בגלר נסיס נבעה, בין השאר, בשל שילוב יכולות אסטרטגיות וקריאטיביות אותם הציג המשרד. "אני מאמין שיחד איתם, צפויה קבוצת ORS, להמשיך ולחזק את מעמדה כמובילה וקובעת סטנדרטים בכל תחומי עיסוקיה", כך לדברי לוזון.

יאיר גלר, שותף בגלר נסיס מסר, כי "גלר נסיס שמחים ומודים ל-ORS על הבחירה". לדבריו, תחום משאבי האנוש הינו אסטרטגי בכל ארגון ובעיקר אצל אלו היודעים ומבינים כי המשאב האנושי הוא הנכס היקר ביותר השייך לארגון.

עוד הוסיף גלר, כי "אנחנו שמחים להיות שותפים להתפתחותו וחיזוקו של תחום זה באמצעות ORS, הנחשבת לאחת מהקבוצות המובילות בתחומה".

O.R.S. הוקמה לפני יותר מ-25 שנה ומספקת שירותי העסקה, השמה, מיקור חוץ, הדרכה וניהול פרוייקטים. החברה פועלת בפריסה ארצית רחבה, הכוללת 23 סניפים. המחזור השנתי של ORS מוערך בכ-600 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה