עלבד: גידול של 12% במכירות ל-162.5 מ' ש' ברבעון
הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם ב-6 מיליון שקל לעומת 4 מיליון ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 49%
חברת על בד, העוסקת בייצור מגבונים לחים, פירסמה הבוקר את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה.
הכנסות החברה הסתכמו ב-162.5 מיליון שקל לעומת 144.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-12% הנובעים מגידול בהכנסות כל האתרים.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי הסתכם ב-6 מיליון שקל לעומת 4 מיליון ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 49%.
הרווח הגולמי הסתכם ב-36.4 מיליון שקל (22.4% מהמחזור) לעומת 35.1 מיליון שקל ( כ-24.2% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הקיטון בשיעור הרווחיות הגולמית מקורו בעליית שיעור עלות המכר, הנובעת מהגדלת חלקה של ארצות הברית במחזור המכירות.
הרווח התפעולי הסתכם בכ-13.1 מיליון שקל, לעומת 9.7 מיליון ברבעון המקביל אשתקד גידול של כ-35%. השיפור ברווח התפעולי נובע בעיקר מקיטון בהוצאות הנהלה וכלליות.