תלמה משקיעה 3.5 מיליון ש' בקמפיין לכריות צ'וקולדה
הקמפיין יכלול שילוט חוצות, אינטרנט וקולנוע, תחת הסיסמא: "לא תאמינו מה קורה בפנים"
במסגרת הרחבת סדרת כריות, הנחשבת לפופולארית בתחום דגני המשפחה והילדים בישראל, מעלה תלמה קמפיין שילוט חוצות ופרסום באינטרנט, בהמשך לפעילות קד"מ בבתי הקולנוע, למוצר חדש בסדרה- כריות צ'וקולדה, דגנים פריכים במילוי קרם בטעם שוקולד עשיר.
הקמפיין, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, יעלה תחת המסר המוביל את הסדרה כולה: "לא תאמינו מה קורה בפנים", ובהשקעה כוללת של 3.5 מיליון שקל.