בשעה טובה: קמפיין חדש לסדרה חדשה של שעוני סווטש

מועד עליית הקמפיין המקורי תוכנן לחודש יולי, אך נדחה להשבוע בשל המלחמה
אפרת אדיר |

חברת "רולטיים", יבואנית שעוני סווטש בישראל, מעלה קמפיין טלוויזיה לסדרת שעונים חדשה כשבמסגרתו תצא במבצע לקיץ. הקמפיין, שהיה אמור לעלות באמצע חודש יולי ונדחה בעקבות המלחמה, עולה לאוויר השבוע, בהשקעה של 2 מיליון שקל.

המבצע שמציעה החברה לכבוד הקיץ, תחת הסלוגן: "SWITCH TO SWATCH", מציע ללקוחות למסור את שעון היד הישן ולקבל תמורתו זיכוי של עד 120 שקל לקניית שעון חדש.

כמו כן, במסגרת הקמפיין תיחשף גם סדרת השעונים החדשה מבית של סווטש, הנקראת "JELLY IN JELLY" וכוללת שעונים אשר עוצבו בהשראתם ובעזרתם של חברי להקת ה-BLUE MAN GROUPהמוכרים בברודווי ובעולם כולו. חברי הלהקה מככבים גם בסרטון הפרסומת, שצולם בארגנטינה, ועולה במקביל לישראל גם בכל העולם.

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן-נתן ויכלול פרסום בערוץ 2, מודעות בעיתונות יומית ומגזינים, מסכי קולנוע, ופעילות קד"מ בנקודות המכירה.

לדברי מלי אשכנזי, מנהלת השיווק של סווטש: "מבצע הקיץ הגדול כבר נהיה מסורת שנתית בסווטש. השנה החלטנו לפנות לקהל הרחב אשר אינו עונד סווטש שיצטרף להצלחה העולמית. בניגוד לשנים קודמות הוחלט לגבות ולקדם את המבצע גם באמצעות פרסום מאסיבי ורחב היקף".

המותג סווטש נולד בשנת 1983, ונמכר בלמעלה מ-13 אלף נקודות מכירה בכ-100 מדינות. לדברי החברה, השנה הגיע המותג למכירות עולמיות של 333 מיליון יחידות. ובארץ נמכרים מידי שנה למעלה מ-150 אלף שעוני סווטש.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה