IDC: גידול של 50% במכירות הניידים של לנובו

ברבעון השני של 2006, לעומת המקביל אשתקד. לנובו מובילה גם את שוק המחשוב האישי בישראל בקטגוריית מחשבים ניידים ונייחים עם נתח שוק כולל של 15.9% לרבעון השני של 2006
אסף מליחי |

מחקר IDC שיצא לאור בימים אלה, קובע שחברת Lenovo, ממשיכה להוביל את שוק המחשוב הנייד, ואת כלל שוק המחשוב האישי בישראל (לא כולל שרתים) ברבעון השני של 2006. לפי נתוני IDC עומד חלקה של לנובו בשוק המחשבים הניידים על 37% ברבעון השני בשנת 2006.

סך המחשבים הניידים שמכרה לנובו ישראל ברבעון השני ב-2006 הוא 12,736 לעומת 8,469 ניידים ברבעון המקביל אשתקד. כלומר, עלייה של כ-50% שהינו גם כפול מעליית כלל השוק הנאמדת ב-26%, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

לנובו ישראל מובילה גם את שוק המחשוב האישי בישראל בקטגוריית מחשבים ניידים ונייחים עם נתח שוק כולל של 15.9% לרבעון השני של 2006. סך המחשבים הניידים והנייחים שמכרה לנובו ברבעון זה, הוא 24,627 מחשבים. עלייה של 19.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

העלייה בקטגוריה המשולבת נרשמה, למרות ירידה קלה של 1.5% במכירת מחשבים נייחים, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, אם כי סה"כ נתח השוק בתחום זה עלה מ-9.4% ל-9.8%. לדברי אמנון אלמוג, מנכ"ל לנובו ישראל "זהו ביטוי לאמון שנותן השוק הישראלי במחשבים מתוצרת לנובו. ברבעון האחרון בו הכרזנו על משפחת מחשבי Lenovo 3000, המיועדת בעיקר לשוק הארגונים הקטנים והמשתמש הביתי הצלחנו להגיע להישג מרשים בכמות המכירות. זאת בנוסף למותג Think הוותיק והנפוץ בקרב אנשי עסקים ופרטיים".

אלמוג, ציין ש"מעבדת השירות של יבמ בישראל ממשיכה לתמוך ולתת שירות אמין ואנו משקיעים מאמצים מרובים בהגברת שביעות הרצון של לקוחותינו. הגידול במכירות הוא גם פרי המאמצים השיווקים שאנו יוצרים עם שותפים עסקיים ורשתות השיווק במגזר הביתי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה