"קונים מהצפון" - קמפיין חדש לרכישת מוצרים מהצפון
יוזמה של משרד פרסום, חברת אשראי, אתר אינטרנט, חברת הפקות, במאי וזכיינית ערוץ טלוויזיה הביאה לעלייה לאוויר של קמפיין ארצי, הקורא לתושבי המרכז ודרומה להירתם למאמץ המלחמתי ולסייע לתושבי הצפון להתאושש מהמשבר הכלכלי אליו נקלעו עקב הלחימה בלבנון, תחת הסיסמא: "קונים מהצפון".
"קונים מהצפון" מעודד צריכה של מוצרים ושירותים ניידים מהצפון ובכך קושרת את שני הקצוות: מצד אחד מסייעת לעסקים בצפון להחזיק מעמד ולהתאושש, ומצד שני מאפשרת לשאר תושבי המדינה לקחת חלק אקטיבי במלחמה.
קמפיין הטלוויזיה, שעלה לאוויר אתמול (ב') כולל גם פרסום בעיתונות היומית ובאינטרנט. המהלך הינו יוזמה של משרד הפרסום יורו תל-אביב, בשיתוף ובתמיכת חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד, אתר Yad2 ורשת, התורמת זמן אוויר בטלוויזיה. כמו כן, התנדבו לפרוייקט עומר וערן הפקות והבמאי רוני גרובר.
לצד הקמפיין, הקים אתר האינטרנט Yad2, אתר המיועד לפרסום והזמנת שירותים ניידים מהצפון, כגון: קייטרינג, שיפוצניקים, מורי נהיגה וכדומה, וכתובתו:www.israel123.co.il
לדברי רנן כרמל, מנהל הקריאייטיב של יורו תל-אביב: "העסקים בצפון "חטפו" בשביל כולנו רק בשל מיקומם הגיאוגרפי, אך הציבור שבעורף שרואה את התמונות, מזדהה וכואב ויכול לתת כתף על ידי רכישת מוצרים ושירותים שהוא בלאו הכי רוצה לרכוש, אלא לרכוש זאת מעסקים צפוניים".