קמפיין חדש לחומוס אחלה בהשקעה של 5 מיליון שקל

שטראוס פיתחה חומוס לייט לניגוב על מנת לאפשר לצרכן להקפיד על תזונה מאוזנת יחד עם חווית האכילה
אפרת אדיר |

נירית שמעון, מנהלת השיווק של שטראוס מזון טרי, הודיעה היום (ב') על קמפיין פרסומי חדש לסדרת חומוס לניגוב לייט של "אחלה", תחת המסר: "תבואו, יהיה אחלה". בקמפיין הושקעו כ-5 מיליון שקל והוא נעשה באמצעות ראובני פרידן IPG ובכיכובה של ריימונד אבקסיס. הקמפיין כולל סרט פרסומת, שישודר בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ 24 ויעלה בימים הקרובים, למשך כשלושה שבועות. שמעון הוסיפה וציינה, כי "מבדיקות ומחקרי שוק שערכנו בנושא מאפייני האכילה של הצרכן הישראלי גילינו כי גבר ישראלי מוסיף בממוצע 1 קילוגרם למשקלו כל שנה. בנוסף גילינו, כי כאשר גברים נשאלים למשקלם, הם עונים כמעט במדויק את משקלם בתקופת שרותם הצבאי הסדיר, גם אם הם נשאלים על כך 20 שנה אחרי". בשל כך, פיתחה שטראוס חומוס לייט לניגוב, מופחת שומן על מנת לאפשר לצרכן את חוויית האכילה הישראלית יחד עם הקפדה על תזונה מאוזנת. הסרט מציג פיסת חיים ישראלית, חברים מהמילואים נפגשים לפגישת מחזור אחרי עשרים שנה. כמו רובנו גם הם הוסיפו כמה קילוגרמים עם השנים. כדי לחגוג את ההתכנסות המחודשת, פותחת להם ריימונד אבקסיס שולחן גדול עמוס בטעמים, צבעים וריחות, שבמרכזו ההמצאה הגדולה- אחלה חומוס לניגוב לייט במגוון תוספות. משרד הפרסום- ראובני פרידן IPG סמנכ"ל קריאטייב- בועז להב סמנכל קריאטיב פלנינג- ינאי פוליטי סמנכ"ל לקוחות- שלומית רשף-שני סופרוויזר- מאיה צוראל תקציבאית- אפרת לקט קופירייטר- ירון עמיר ארטדיירקטורית- יסמין קורן מפיקת משרד- אורלי פוקס חברת הפקה- שושי ואודי והפקות מפיק- אודי סופר במאי- שחר סגל מפיק בפועל- גילי גטר מנהלת הפקה- הילה בן יעקב מנהל לוקשיין- ערן טרבלסי צלם- מנו קדוש

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה