רשתות השיווק מכרו ב-7% יותר ב-3 החודשים האחרונים
עלייה במכירות רשתות השיווק בישראל בשלושת החודשים האחרונים (אפריל-יוני 2006). בבדיקת סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה התגלה, כי מדובר בעלייה במחירים קבועים של 0.7% בחישוב שנתי, בנוסף לעלייה קודמת של 5.2% בשלושת החודשים ינואר-מארס לשנת 2006.
נתון זה מתקשר לרוב למגמת עלייה בצריכת מוצרי מזון, אולם דווקא במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על פי נתוני המגמה, ירידה במחירים קבועים, של 2.3% בחישוב שנתי בשלושת החודשים - אפריל-יוני 2006. מגמת הירידה מסתמנת לאחר שבחודשים ינואר-מרץ 2006 נרשמה דווקא עלייה של 0.4%.
נציין, כי הכוונה במינוח "רשתות שיווק", היא למספר חנויות (לפחות 3) של אותה רשת, המוכרות מוצרים מכל ענפי המסחר כולל מזון.
נתונים אלה משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית והם מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעונאי ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.