ת.א.ת טכנולוגיות: חוזה שירות בהיקף של 12 מיליון ד'

זכתה בחוזה שירות בלעדי ל-3 שנים במסגרתו תספקי שרותי תחזוקה לצי המטוסים של חברת תעופה מובילה באירופה
דותן לוי |

חברת ת.א.ת טכנולוגיות (תאת טכנו), המתמחה בייצור ציוד תעופתי ובשיפוץ ותחזוקה בשוק התעופתי, מדווחת כי חברת הבת האמריקנית, לימקו- איירפיר (Limco-Airepair) זכתה בחוזה שירות בלעדי ל-3 שנים בהיקף של כ-12 מיליון דולר. במסגרת החוזה, נבחרה לימקו-איירפיר באופן בלעדי לתת שירותי תחזוקה למחליפי חום של צי המטוסים של חברת תעופה מובילה באירופה. החוזה צפוי להניב לת.א.ת הכנסות של לפחות 4 מיליון דולר בשנה עם פוטנציאל להכנסות גבוהות יותר במהלך תקופת ההתקשרות.

בחברה מוסיפים כי, חוזה זה מתווסף לחוזים נוספים עליהם דיווחה ת.א.ת טכנולוגיות לאחרונה. בחודש שעבר הודיעה החברה על חוזה אסטרטגי רב שנתי לאספקת רכיבי קירור ב-17 מיליון דולר. במסגרת החוזה, נבחרה ת.א.ת טכנולוגיות לספק במשך 15 השנים הקרובות רכיבים של מערכות קירור עבור יצרן מוביל של מערכות תעופתיות. בנוסף, דיווחה ת.א.ת כי לימקו איירפיר, קיבלה הזמנה בעלת חשיבות אסטרטגית בהיקף של כ-2 מיליון דולר לאספקת מערכות קירור תעופתיות מיצרן תעופה אמריקני מוביל.

לדברי ישראל אופן, המשנה למנכ"ל ת.א.ת טכנולוגיות: "העסקה הנוכחית מחזקת את מיצובה של לימקו-איירפיר כשחקנית מובילה בשוק התחזוקה והשיפוץ של מטוסים. ההסכם הנוכחי מבטיח לת.א.ת זרם הכנסות יציב לפרק זמן ארוך יחסית, ומצטרף לעסקאות נוספות שבוצעו לאחרונה מול יצרני תעופה מובילים בעולם"

עוד נמסר כי, החברה הכפילה במהלך שנת 2005 את היקפי פעילותה, וזאת בעקבות רכישתה של חברת פידמונט האמריקנית, שבוצעה בתחילת יולי 2005. תוצאותיה של פידמונט, העוברת תהליך של ארגון מחדש, נכללות בדו"חותיה הכספיים של ת.א.ת רק החל מהמחצית השנייה של שנת 2005.

ת.א.ת טכנולוגיות, שהשלימה אשתקד רישום כפול של מניותיה בבורסת תל-אביב, עוסקת בייצור מחליפי חום ואביזרים לתעשיית התעופה, וכן בשיפוץ ותיקון אביזרי תעופה. החברה פועלת ממפעליה בגדרה ובאוקלהומה. עם בעלי המניות של ת.א.ת טכנולוגיות נמנית גם קרן ההשקעות פימי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.

מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.