ברם תעשיות: הרווח הנקי ברבעון הראשון זינק ב54%

והסתכם ב-1.7 מיליון שקל. מכירות הקבוצה ברבעון הראשון של שנת 2006 הסתכמו ב-13.8 מיליון שקל - גידול של 38%
אסף מליחי |

ברם תעשיות, יצרנית מובילה של מוצרים מפלסטיק לשימוש לתעשיית המזון וכלי הבית, פותחת את שנת 2006 ברגל ימין. החברה מדווחת על עליה חדה של 54% ברווח הנקי שהסתכם ב-1.7מיליון שקל. זאת לעומת רווח נקי של 1.1 מיליון שקל ברבעון המקביל, אשתקד.

מכירות הקבוצה ברבעון הראשון של שנת 2006 הסתכמו ב-13.8 מיליון שקל, לעומת מכירות של 10 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 38%. הגידול במכירות החברה נובע מגידולים בביקושים על ידי לקוחות קיימים של הקבוצה, גיוס לקוחות חדשים (כגון TARGET ארה"ב, TESCO אנגליה), גידול בייצוא, וכן גידול במגוון המוצרים שהחברה מציעה.

הצמיחה במכירות נבעה הן מגידול במכירות אריזות למוצרי מזון בשיעור של 27% (הסתכמו ב-9.7% מיליון שקל ברבעון הראשון) והן מגידול במכירות של מוצרים ייחודים לבית בשיעור של כ-72% (הסתכמו ב-4.1 מיליון שקל ברבעון הראשון). מכירות הקבוצה לשנת 2005 כולה הסתכמו ב-46.7 מיליון שקל.

הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-2 מיליון שקל ברבעון הראשון, לעומת רווח תפעולי של 1.4 מיליון שקל ברבעון המקביל, ו-263 אלף שקל ברבעון הרביעי של 2005 , שכלל גם הפרשה חד פעמית גדולה לחוב מסופק (של חברת סלטי שמיר).

נציין, כי בתחילת אפריל חתמה חברת ברמלי תעשיות פלסטיק, העוסקת ביצור מוצרים לבית, על הסכם לרכישת 100% ממניות חברת ארקל UK- חברה פרטית, הרשומה באנגליה, שתשמש מעתה כזרוע שיווקית של הקבוצה באנגליה בפרט ובאירופה בכלל. התמורה בגין העסקה הסתכמה ב-44 אלף לירות שטרלינג, וכן ותשלום נוסף בסך 36 אלף לירות שטרלינג על חשבון מלאי המוצרים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה